gladidag Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 ÅÅÅÅÅ!! Nå har det stått sendt i evigheter på min side på HM.. hat stått innlevert postterminal i to dager nå. MÅ ha pakken innen fredag!!!! Hadde eg visst det ville ta så lang tid...(stod uke 1 på bestillingen i mange dager også ble det forandret til uke 2) hadde eg bestilt ekspresspakke! Skal på ferie lørdag morgen og MÅ ha m bikini og sommerkjole!! kryss fingerene for meg og send en bønn til Posten så har eg varene på fredag...kanskje. pakken skal først til Tromsø også videre til bygda mi...
Annevenn Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Krysser fingre og tær for deg, det er SÅ irriterende. Men det er jo enda noen dager igjen....
Rexina Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Å, så eregelig! Hold motet oppe, så skal jeg krysse fingerne for deg!
Lilol Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Jeg bestillte en pakke fra h&m for 6 dager siden og fikk pakken idag. Tar sikkert lengre tid når den skal så langt opp i landet. Skal krysse fingrene for at du får den i morgen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå