kitekatt Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Kjempetilbud.........men jeg har akkurat kjøpt masse fra Clarins Fornøyd med det da, men...TILBUDET! arghhhhh....
Snuppen Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Tilbud ja,men du binder deg for å motta noe hver måned eller hva d er da..
Karamba Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Tilbud ja,men du binder deg for å motta noe hver måned eller hva d er da.. ← Hvor står det noe om det?
Karamba Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Hvor står det noe om det? ← Tror jeg fant ut av det. Man mottar ny pakke annenhver måned. Pakken koster $40 + frakt. Man får da 2 stk foundation og 1 stk finishing powder. Er ikke dette kjempebillig? Noen som er medlem?
Snuppen Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 http://bareminerals.com/on/demandware.stor...figurator-Step3 hmm vet ikke om den linken funket.. men.. når du ska kjøpe den da,trykker add to bag and continue..og fortsetter der.. da kommer det opp: Every 60 days, you will receive 2 jars of bareMinerals SPF15 Foundation and 1 jar of Mineral Veil finishing powder. You pay only 2 payments of $19.99 plus S&H ($5.99) — that’s a 20% discount off the retail price. A new shipment will follow every 60 days and will include a fresh supply for the same low price guaranteed as long as you remain a club member. In addition, you can change how often you receive your club shipments, and you can cancel at any time men jeg leste nå at man kunne avslutte medlemsskapet ved å ringe et nr.hadde gått an å bestille d tilbudet og så melde seg ut da..om d går
Karamba Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Men det ser ikke ut som dem sender til Norge. Kommer kun frem amerikanske stater på shipping og billing information... Så irriterende da! Kunne tenkt meg et starter kit..
Snuppen Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Ikke leste så mye på det,men ble intr ,men droppa det siden man ble medlem og fikk ny foundation annenhver måned..egentlig er d kjempebillig ja! .. d er i grunn det.. for man trenger det jo sånn hver 3.måned også.. men åå,kjipt om det ikke sendes t norge da! Hmm..kan man forresten bestemme fargenivå selv eller kommer det medium beige?
Karamba Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Hmm..kan man forresten bestemme fargenivå selv eller kommer det medium beige? ← Ja, man kan bestemme fargenivå selv.
kitekatt Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2007 Det så ikke jeg...men de har her også Sephora mend e sender heller ikke til norge. Tror ihvertfall ikke man bandt seg til noe der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå