Drua Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 ...som jeg har stående i kjøleskapet. Åpnet det vel i sommer antakelig. Tror dere den fortsatt er spiselig? Luktet ikke noe unormalt egentlig. :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Står det ikke holdbarhet på det? Jeg tror ikke jeg ville spist det....
Drua Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 Det står en dato ja, men det er langt frem og gjelder nok ikke etter åpning. Det står "oppbevares i kjøleskap etter åpning" men ikke hvor lenge.
Hu i Svingen Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Smak på det. Smaker det godt er det OK.
Gjest Pax Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Mat med hvitløk i pleier å holde seg fin lenge.
workout Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Det er ødelagt når det mugner.. Pesto "surner" jo ikke, så når det er ødelagt vil du se det, for da er det nok mugg.. Eller, så klart dersom det har en merkelig lukt.. For noen dager siden fant jeg et pestoglass med mugg.. Masse mugg.. Æsj.
Karamba Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Hadde en tråd om akkurat det samme i forrige uke, men mitt glass hadde bare vært åpent i et par uker da. Det var ikke noe i veien med mitt, men jeg tror ikke jeg ville brukt det etter at det har vært så lenge åpent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå