Philippa Skrevet 9. januar 2007 #1 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg trener spinning og styrke på SATS, men vil trene litt hjemme også. Noen som kan anbefale: Treningsmatte Treningsball Pilates dvd Skritteller Andre ting jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2007 #2 Del Skrevet 9. januar 2007 Kanskje en liten ministepper til oppvaming/kondisjonstrening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philippa Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 10. januar 2007 Takk for tips, Vampyra! Ingen andre som har tips til treningsmatte, treningsball, pilates dvd og skritteller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fresh Skrevet 10. januar 2007 #4 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Jeg har kjøpt både treningsball og treningsmatte på xxl, og der har de flere forskjellige typer. Tror de har en pakke med matte og ball og små vekter også, hvis du vil kjøpe alt i ett. Pilates-dvd har jeg sett bl.a. på platekompaniet, men jeg vet ikke om de er gode (mine kommer fra iForm). Her er et lite utvalg: http://www.xxl.no/xxl_templates/produktlis...e____34780.aspx Endret 10. januar 2007 av Fresh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå