Gulphild Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Ja, hvilken vannfaste maskara er deres favoritt.
GoldenGlow Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Modelco men den er vel bare "vann avstøtende", tror ikke man kan bade med den. Men sies på Esthetique å være vannfast. Ellers blir det Diorshow i vannfast, men uansett, Modelco er en mye finere mascara for meg
Lola83 Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Det MÅ bli Diorshow fra Christian Dior. Jeg er simpelten forelsket i den mascaraen. Helt vidunderlig.
Gjest Kitten Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Kanebo 38 grader! Den første mascaraen jeg har prøvd som tåler ALT (unntatt varmt vann), dvs ingen dryssing selv om jeg har stått ute i regnet i flere timer. Aller først synes jeg at den var litt vanskelig å legge på, men etter 2-3 forsøk så går det kjempelett. Endret 10. januar 2007 av Kitten
Gjest Ulva35 Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Max Factor Vannfast og varer lenge, selv om jeg bruker den hver dag
Rexina Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Jeg liker godt Gosh sine vannfaste mascaraer.
Gjest Deception Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Jeg brukte en stund bare vannfaste mascaraer, men har gått bort fra det fordi de sliter på vippene og huden (under fjerning). Nå bruker jeg stort sett normale mascaraer, og Kanebo 38*, akkurat nå den som er forlengende. Den sitter ikke like godt som den klassiske 38*, men gir mer lengde og volum til vippene. Ellers kan jeg anbefale de vannfaste fra Lancome (Flex WP, Amplicils, Hypnose, L'Extreme), Lasting Lift fra Shiseido, og Spectacular vannfast fra Rubinstein. Hold deg unna YSLs vannfaste, den smitter noe sinnssykt.
Gjest Borghild Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Jeg liker ikke vannfaste mascaraer, men vil anbefale å bruke Fix Mascara fra Clarins over din vanlige mascara. Da blir den vannfast. På parfymeriet jeg handler sier de at vannfaste mascaraer ikke er noe bra og det har de helt rett i syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå