Gå til innhold

Les Meteorites Powder - 01 Mythic 33g/1.1oz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matter dette også ned huden slik løst pudder gjør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir ikke det mer glød, da? JAJA, uansett så ser det fristende ut. :sjenert::sjenert:

Skrevet
Gir ikke det mer glød, da? JAJA, uansett så ser det fristende ut.  :sjenert:  :sjenert:

Dette stod på Guerlains hjemmeside om det:

"The secret for a perfect complexion"

A true avant-garde magician, Guerlain first captured the pearls of shooting stars in 1987 in order to fill the skin with diaphanous light.

Celestial, luminous and inventive, these small multi-coloured pastel beads – the essence of loose powder – tumble over each other to release a powdery and satiny veil that is infinitely light.

Each colour has a specific use. The pink gives a healthy complexion, the green plays down redness, the mauve attracts light, the white brightens the complexion, the gold and mother-of-pear bring radiance and highlights.

Finishing powder "par excellence", it illuminates the complexion with an incomparable radiance and lights up the face in an exceptional manner

thanks to its fine and transparent texture.

Météorites is a mythical make-up product issued from an avant-garde know-how.

Skrevet

Milde Moses. *sikle* :sjenert:

Skrevet
Milde Moses. *sikle*  :sjenert:

Ja ikke sant :) Holder det hva som loves, er mine problemer løst ihvertfall :ler:

Skrevet

Jeg har kulene i fargen Mythic (som er på linken lenger opp). Jeg synes ikke det dekker noe særlig, men det gir litt shimmer. Bruker det sjelden, og da over annen sminke.

Skrevet
Jeg har kulene i fargen Mythic (som er på linken lenger opp). Jeg synes ikke det dekker noe særlig, men det gir litt shimmer. Bruker det sjelden, og da over annen sminke.

Matter det ned da?

Gjest Tittitt
Skrevet

Ja, men jeg syns ikke den er spesielt dekkende.

Skrevet
Matter det ned da?

Ja, litt. Hvis målet er å matte ned huden vil jeg anbefale deg et vanlig pudder og ikke disse kulene. Kulene gir shimmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...