Gjest care Skrevet 13. februar 2003 #1 Del Skrevet 13. februar 2003 OK, da er det bare å rotte seg sammen og dra ned i Oslogryta.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. februar 2003 #2 Del Skrevet 13. februar 2003 Eller andre steder..... Det er fredsmarsj i Fredrikstad også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. februar 2003 #3 Del Skrevet 13. februar 2003 Faktisk over hele landet :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 13. februar 2003 #4 Del Skrevet 13. februar 2003 Når på lørdag? Jeg vil også være med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 14. februar 2003 #5 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg skal også være med! Leste idag at det skal være noe på Universitetsplassen allerede fra 12.00, før man går samlet ned til Youngstorget der selve marsjen starter klokken 14.00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 14. februar 2003 #6 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg skal prøve å få med meg noen venninner. Ses der! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 14. februar 2003 #7 Del Skrevet 14. februar 2003 jeg skal ikke ut og gå jeg da. støtter ikke en krig, men jeg orker ikke og dra inn til Oslo for og marsjere, men dere får ha det fint i morgen dere som skal gå uannsett hvor dere er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morticia Skrevet 14. februar 2003 #8 Del Skrevet 14. februar 2003 Kunne overhodet ikke fallt meg inn å være med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå