Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2007 #21 Skrevet 11. januar 2007 Det verste med å miste lommeboka er ikke pengene, det er at man mister alle kortene. Det tar tid og koster penger å erstatte dem. hadde jeg funnet en lommebok hadde jeg levert den til politiet, og hadde ikke tatt imot finnerlønn.
Meaty Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #22 Skrevet 11. januar 2007 Jepp! Jeg gjør dessverre det. Nå går jeg sjeldent med kontanter, men det har skjedd. Var i oslo i november, og mista den på et kjøpesenter. Liertoppen eller noe tror jeg det var. Var der 5 minutt før stengetid, og det var bare oss der. Oppdaga at jeg hadde mistet den, og ringte med en gang den ene butikken jeg var inni og de hadde ikke sett den i det hele tatt. Jeg vet jo det var hun som tok den, men det eneste som var i den var busskortet mitt, og bankkortet som jeg sperra med engang. Det var litt kjipt, men tenkte ikke mye over det. Men jeg syntes fortsatt det er stress og gå gjennom masse leting etter en eier. ← *host* Liertoppen ligger ikke i Oslo, altså. (Det er der jeg jobber...hehe) *lure på hvilken butikk det var*
Gjest Tweek Skrevet 11. januar 2007 #23 Skrevet 11. januar 2007 *host* Liertoppen ligger ikke i Oslo, altså. (Det er der jeg jobber...hehe) *lure på hvilken butikk det var* ← Nei, men det var på vei tilbake.. JEg var på skobutikk selvfølgelig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå