Gå til innhold

Lysekloster Kapell?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

:lol: Lurer egentlig på om det er noe som har giftet seg i Lysekloster Kapell, eller som kjenner til det. Er det på samme sted som ruinene, er det ruinene eller hva? Jeg har vært og tuslet på området, men det er så lenge siden at jeg husker det ikke. Er det fint der ute!?

Og en annen ting; noen som vet om noen steder å arrangere fest i nærheten. Og da IKKE Solstrand fjordhotel! Der skal jeg i så tilfelle bare sove. :ler: Noen som kan hjelpe?

Klem Magnhild,

som ikke kan klare å bestemme seg, og som er glad for at det er leeeeenge til bryllup!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selve kapellet er ikke i ruinene, men et lite stykke unna. Det er kjempe nydelig der! Spesielt om våren/sommeren. Jeg vet at det er mange som tar bildene i ruinene, skikkelig romantisk ;-) Lurer på om ikke Oddekalven giftet seg der? Bare ikke gjør det i kveldingen, for da har jeg hørt at det spøøøøker der. Forslag til lokaler som du kan ha bryllupet i;

Bjørnefjorden, Os Eldresenter( der skal jeg gifte meg, billig og greit)Sanitetsforeningen også vet jeg at de har pusset opp et ungdomshus i Strøno med skifer på gulvet og greier. Har ikke sett det selv, men noen bekjente som giftet seg der var veldig fornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...