kitekatt Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Hva foretrekker dere? Synes det blir mye søl med transparent, men har ikek prøvd kompakt. Vil også ha en som er transparent, kun for å unngå å bli blank, og for å jevne ut huden. Hva egner seg best da? Det er feks ikke sååå kult å drive med løst pudder på byen
Gjest Deception Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Det finnes også kompakt transparent pudder. Transparent betyr bare at det er gjennomskinnelig=ikke har noen egenfarge. Jeg liker løst pudder best, men har kompaktpudder til bruk i vesken. Men jeg bruker pudder ganske sjelden. Kan du ikke gå innom et parfymeri å prøve, da? Løspudderet fra Chanel er for eksempel ganske mattende.
Hu i Svingen Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Alt som er løst (øyeskygger, pudder, foundation) er noe griseri etter min mening, men tror det kommer an på kosten man bruker også. Begynner å venne meg til ID foundation nå... Den funker ganske likt på huden som løst, transparent pudder synes jeg. Bortsett fra at den sitter bedre.
kitekatt Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Det finnes også kompakt transparent pudder. Transparent betyr bare at det er gjennomskinnelig=ikke har noen egenfarge. Jeg liker løst pudder best, men har kompaktpudder til bruk i vesken. Men jeg bruker pudder ganske sjelden. Kan du ikke gå innom et parfymeri å prøve, da? Løspudderet fra Chanel er for eksempel ganske mattende. ← jeg blir så overveldet i parfymerier Liker å finne ut ting på egenhånd slik at jeg vet hva jeg skal ha. denne siden er genial til dette. Du nevnte Kanebo isted. Hvilket fra Kanebo vil du anbefale? Løst og transparent. Det er ihvertfall noe som heter Raphaie og Revue på Strawberrynet, men det er ikke på Kanebos side. Blir litt frustrert for det står ingenting om det/ forskjellene osv. Endret 9. januar 2007 av kitekatt
Gjest Deception Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Kanebo har bare ett løst pudder, og det finnes kun i transparent. Veldig enkelt å velge. Tipper det vil funke bra, men hvorfor ikke gå dit så du kan bli testsminket med det? Det er nemlig ikke det billigste som finnes...
kitekatt Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Kanebo har bare ett løst pudder, og det finnes kun i transparent. Veldig enkelt å velge. Tipper det vil funke bra, men hvorfor ikke gå dit så du kan bli testsminket med det? Det er nemlig ikke det billigste som finnes... ← Her virker det som det er to typer... Er Kanebos forresten slik som trøbler til huden? tetter porer osv? Endret 9. januar 2007 av kitekatt
Gjest Deception Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Det Kanebo-pudderet du får kjøpt i Norge, heter noe med Silk. Det burde være bra for huden, men egentlig er det kun mineralsminke du kan være rimelig sikker på her, for alle reagerer forskjellig. Jeg tror personlig at det meste av hudproblemer har andre årsaker enn produkter (stress, hormoner, kosthold), og at et pudder, som du ikke akkurat har på i tette lag (og dessuten fjerner om kvelden) stort sett er ganske safe. Hør med en hudpleier hvis du skulle lure.
kitekatt Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2007 Det Kanebo-pudderet du får kjøpt i Norge, heter noe med Silk. Det burde være bra for huden, men egentlig er det kun mineralsminke du kan være rimelig sikker på her, for alle reagerer forskjellig. Jeg tror personlig at det meste av hudproblemer har andre årsaker enn produkter (stress, hormoner, kosthold), og at et pudder, som du ikke akkurat har på i tette lag (og dessuten fjerner om kvelden) stort sett er ganske safe. Hør med en hudpleier hvis du skulle lure. ← Ville bestille på strawberrynet, jeg Jeg har Pure Luxe sitt, men synes ikke det hjelper noe jeg ble også sminket med I.D. Foundation av en venninne og ble veldig blank med det også...så vet ikke om I.D er noe for meg heller Jeg titter litt på Darphin sitt. Er det du som har brukt så mye Darphin også? Det er en her som har det skjønner du. Og det selges jo av hudpleiere mener jeg å huske, så burde vel være safe?
Gjest Deception Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har en foundation fra Darphin, men jeg vet ikke engang om jeg liker den (litt for mørk)-jeg lot meg lure av en sminkedame. Så det er nok noen andre du tenker på.
Gulphild Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 Bare til å ta en ørliten runde med tan, det. Men skjønner du er suuur og siiint.
Philippa Skrevet 10. januar 2007 #11 Skrevet 10. januar 2007 Jeg bruker kompaktpudderet til Chanel. Synes det er bra.
Gjest Borghild Skrevet 10. januar 2007 #12 Skrevet 10. januar 2007 Jeg liker best kompaktpudder. Løst er noe svineri. Har pudder fra Guerlain og Body Shop. Bra begge to.
Rexina Skrevet 10. januar 2007 #13 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Jeg har også kompaktpudder og liker det veldig godt. Jeg har også det fra Body Shop, og elsker det. Brukte løspudder da jeg var yngre, men synes det blei så mye søl.. Endret 10. januar 2007 av Rexina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå