Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og testen var negativ på IKM? Fikk mensen samme kveld som jeg testet... Men nå uka etter mens har jeg vært enormt trøtt og har hatt umenneskelige frostrier... I går og i dag har jeg vondt i brystene også.....

Tør ikke teste igjen heller for jeg blir bare så innmari skuffet hver gang :tristbla:

Er i dag 12 etter første dag mens så el skal nærme seg hvis alt er som det skal....

Så hva synes dere jeg skal gjøre????? Hjelp meg :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er mulig å være gravid, tross mensen og negativ test, men det er nok veldig lite sannsynlig. Alle symptomene du har er av den typen vi gjerne kan få når vi leter nok etter dem, eller av andre årsaker, men som sagt, det er mulig.

Jeg tror nok jeg ville ha latt være å teste(har hatt noe av den samme følelsen selv før), men det er ikke noen fasit for hva du skal gjøre. Hvis du trenger å ta en test for å få det ut av systemet så synes jeg du skal gjøre det. For meg er ikke trøtthet, frostrier(det har jeg ganske ofte uansett) og vonde pupper god nok grunn når mensen og graviditetstest sier jeg ikke er gravid. Uansett er symptomene så individuelle at du nesten må se det selv.

Hvor nærme du er eggløsning kommer jo an på hvor lange sykluser du har til vanlig. Hvis syklusen din til vanlig er 28 dager, er det sannsynlig(men ikke sikkert) du har eggløsning i morgen.

Vil ikke være negativ mot deg her altså, synes kanskje svaret mitt høres litt... lite positivt ut, er bare realist av meg ;)

Edit: Justerte beregningen av når mulig eggløsning kan være fordi svaret mitt kom dagen etter at Måvite spurte, glemte å ta hensyn til det...

Endret av Wayah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...