Gjest Titten Skrevet 13. februar 2003 #1 Del Skrevet 13. februar 2003 Om 1 måned skal jeg være forlover, er det noen som har noen gode tips om hva man kan gjøre i utdrikkningslaget, dette er en jente som er litt guttete og ikke en prinsesse om dere forstår. Tips mottas med Stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 13. februar 2003 #2 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei! Har fortalt det her inne før, men vi var og skjøt leriduer, vi....ble tatt utrolig godt i mot i det utdrikkingslaget... Og litt andre ting i by´n (sminking/spiste pizza mm) før vi dro på en hytte på kvelden...der hadde vi litt gaver til bruden og så endte vi opp på by´n etter brudens HØYT uttalte ønske.... Ellers er jo pistolskyting, gocart, rally, dykking, strikkhopping litt tøffere aktiviteter - men artig synes jeg og mine venniner... Hørte forresten om ei for litt siden som utdanner seg på Aas landbrukshøyskole, hun fikk hinderløype på en gård bl a melkign av ku, ta en bukk fra et område til et annet, ridetur(hun var ikke spes gla i hester...men det gikk vist bra...) og en del mer som jeg ikke husker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liz Skrevet 13. februar 2003 #3 Del Skrevet 13. februar 2003 Kanskje du får noen gode tips her?? http://www.utdrikningslag.no/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. februar 2003 #4 Del Skrevet 13. februar 2003 Sist lørdag formiddag sto det tre glade jenter i en rundkjøring midt i verste trafikken her i byen, og den vordende brud var utstyrt med diverse remedier, deriblant en rød "djevelgaffel" og en stor plakat rundt halsen der det sto skrevet: TUT - OG JEG TAR EN DRAM! Bilen foran tutet, jeg tutet og bilen bak tutet... Venninnene hennes hadde mer enn nok med å fylle glasset hennes på ny. Det var unektelig et morsomt innslag i trafikken, og vi fikk oss en god latter! Men det er jo i aller høyeste grad "drikking på offentlig sted", så jeg lurer på hvor lenge de fikk stå der - og hvor lenge hun greide å stå på beina - med all den tutingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 13. februar 2003 #5 Del Skrevet 13. februar 2003 Siden hun er litt guttete og ingen prinsesse, hva med å gjøre henne til en prinsesse denne dagen? Masse stæsj og greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
it Skrevet 14. februar 2003 #6 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg var med å arrangere utdrikningslag i høst og vi leide Bislet Bad for 2 timer til fri disp. Det var utrolig stor suksess. Bruden ble først kledd i bikini å badehette, så satt vi på musikk (fikk låne et stereoanlegg på Bislet) å så holdt hun vann-arobic. Det var kjempegøy for dette hadde hun aldri gjort før. Så drakk vi champagne og satt i boblebad, tok steambad å hårkur m.m. Vi gjorde andre ting både før og etter, men dette var det absolutte høydepunktet. Hvis det ikke er i Oslo utdriktningslaget skal stå, så sjekk ut muligheten med lokale muligheter. Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Augustbrud02_ Skrevet 14. februar 2003 #7 Del Skrevet 14. februar 2003 Dette var mitt utdrikningslag, kanskje du kan få noen tips? http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=9988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå