Gå til innhold

Tips til hva vi skal gjøre i utdrikkningslaget

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Om 1 måned skal jeg være forlover, er det noen som har noen gode tips om hva man kan gjøre i utdrikkningslaget,

dette er en jente som er litt guttete og ikke en prinsesse om dere forstår.

Tips mottas med Stor takk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har fortalt det her inne før, men vi var og skjøt leriduer, vi....ble tatt utrolig godt i mot i det utdrikkingslaget...

Og litt andre ting i by´n (sminking/spiste pizza mm) før vi dro på en hytte på kvelden...der hadde vi litt gaver til bruden og så endte vi opp på by´n etter brudens HØYT uttalte ønske....

Ellers er jo pistolskyting, gocart, rally, dykking, strikkhopping litt tøffere aktiviteter - men artig synes jeg og mine venniner...

Hørte forresten om ei for litt siden som utdanner seg på Aas landbrukshøyskole, hun fikk hinderløype på en gård bl a melkign av ku, ta en bukk fra et område til et annet, ridetur(hun var ikke spes gla i hester...men det gikk vist bra...) og en del mer som jeg ikke husker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist lørdag formiddag sto det tre glade jenter i en rundkjøring midt i verste trafikken her i byen, og den vordende brud var utstyrt med diverse remedier, deriblant en rød "djevelgaffel" og en stor plakat rundt halsen der det sto skrevet:

TUT - OG JEG TAR EN DRAM!

Bilen foran tutet, jeg tutet og bilen bak tutet...

Venninnene hennes hadde mer enn nok med å fylle glasset hennes på ny.

Det var unektelig et morsomt innslag i trafikken, og vi fikk oss en god latter! Men det er jo i aller høyeste grad "drikking på offentlig sted", så jeg lurer på hvor lenge de fikk stå der - og hvor lenge hun greide å stå på beina - med all den tutingen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Siden hun er litt guttete og ingen prinsesse, hva med å gjøre henne til en prinsesse denne dagen?

Masse stæsj og greier...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med å arrangere utdrikningslag i høst og vi leide Bislet Bad for 2 timer til fri disp. Det var utrolig stor suksess. Bruden ble først kledd i bikini å badehette, så satt vi på musikk (fikk låne et stereoanlegg på Bislet) å så holdt hun vann-arobic. Det var kjempegøy for dette hadde hun aldri gjort før. Så drakk vi champagne og satt i boblebad, tok steambad å hårkur m.m. Vi gjorde andre ting både før og etter, men dette var det absolutte høydepunktet. Hvis det ikke er i Oslo utdriktningslaget skal stå, så sjekk ut muligheten med lokale muligheter.

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...