Rainbow Brite Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Aaaaaaa!!! Jeg vil ha NÅÅÅ!!!! iPhone og iPhone og iPhone Hvordan skal jeg få til å vente et ÅR på denne?!? Endret 9. januar 2007 av Rainbow Brite
Ravenna Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Jeg begynner å bli litt lei av iProdukter, selv om jeg har en iPod jeg ikke kan leve uten.
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Ja, så kom den til slutt etter årevis med spekulasjoner. Det har blitt laget utallige forslag på hvordan man tror den vil se ut, bare se her: iphone Og for meg blir det for dyrt med 3000-4000 for en telefon. Jeg har en ipod, og ser egentlig ikke vitsen med at man skal ha alt-i-ett dingser. Hvis man mister den ene dingsen, mister man jo alt på en gang Men jeg er nå litt fristet til å kjøpe en sånn. Hadde jeg bare hatt råd...
Gjest graceland Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Den var kul, men jeg kommer fortsatt til å holde meg til Sony Ericsson.
skrue Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Lurer litt på hvor lenge batteriet kommer til å vare ved vanlig bruk. Vanlig bruk vil vel jo kreve litt siden alt er basert på en skjerm. Dette er antagelig bra for alle. Selv de som ikke velger iphone, fordi det tvinger konkurentene til å tenke nytt.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Ønsker meg en sånn ja... men det er jo nesten to år til den kommer (fjerde kvartal 2008), så det er bare å begynne å spare...
Gjest Kristin_ Skrevet 14. januar 2007 #8 Skrevet 14. januar 2007 Og den kommer til å koste like mye som en Playstation 3 Jeg har en iPod (eller faktisk 2 når jeg tenker meg om) som funker greit og da vil jeg heller bruke pengene på en skikkelig fin telefon i et annet merke, og kanskje resten av pengene på noe annet igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå