Salute Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Lyst til å invitere ut en jente på date og har lyst til å lokke med noe litt artig. Tenkte også å spandere dette, men etter som jeg er student så vil jeg helst ikke at det skal være for dyrt, selv om jeg egentlig kunne gitt hva som helst til henne. Må ha penger til å leve etterpå også. hehe... Jeg bor i Bergensområdet også lurte jeg på om det er noen som har forslag til noe litt artig? For å si det slik vi er litt ung så litt action kan være gøy. Har snakket om skøyter og gokart tidligere, og det liker hun godt. Men nå er det liksom ikke så fint vær ute at det er gøy å gå på utendørsbane på skøyter, og den med tak over stenger før vi har tid til å dra dit så. Gokart er greit da, men det har jo vi prøvd begge to tidligere, ikke sammen da, så det kan jo gå an. Ellers noen andre artige aktiviteter?
Gjest Ylva Virvla Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Nattvandring på Akvariet? Husker vi ble tilbudt det som en del av fadderuka på universitetet, men vet ikke om det er noe de vanligvis praktiserer på Akvariet.
Salute Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Drit i d. Skjønner meg ikke på kvinnfolk. *sukk* Hun bare, kanskje en dag. Virker nesten som hun er mer "hard to get" etter hun fant ut at jeg liker henne. Etter det har det bare blitt mer sjelden. Eller egentlig ikke, men føles slik. Hun er liksom ikke så ivrig på å være med meg som for en uke eller to siden. Skal liksom gjøre alt annet, trene, handle med moren, kjøre dit, hente folk osv... Men likevell driver hun å flørter som f på msn hver dag. Skjønner ikke noe jeg... Kanskje jeg bare skal sette på cruisekontrollen og slappe litt mer av, se om hun blir litt mer ivrig hvis jeg ikke gir hun så mye oppmerksomhet. Kanskje hun er litt redd for å få folk tett innpå seg. Kanskje hun blir litt sjalu hvis jeg henger med alle de andre jentevennene mine, kanskje hun blir mer ivirig da? Ikke vet jeg. Hun sender ut så uklare signaler, jeg blir gal... Tips noen? Endret 9. januar 2007 av Salute
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Drit i d. Skjønner meg ikke på kvinnfolk. *sukk* ← Skulle til å foreslå klatrevegg, men det er kanskje ikke aktuelt lenger?
Gjesten29 Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Spør henne om det så slipper du å lure. Dårlig oppførsel, virker umoden-eller kanskje ikke så interessert Vis deg litt likegyldig du så merker du det ganske fort.
Gjest Pax Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Huff, da. Skulle til å svare at tur i skogen med niste (som du har laget) kan være en en bra date.
Bamse Brakar Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Vel, hvis dere er litt av den lekne sorten, så er jo Bergen Vitensenter en idé da. Vitensenteret er basert på at folk skal lære ved å prøve seg og å leke. Har vært der et par-tre ganger, hvorav én gang med dama mi. Er mange både artige og interessante ting der. Ellers, hva med å stikke på Vannkanten Badeland? Har aldri vært der, men har hørt en del artig om det. På Kong Oscar (ligger i Marken) kan dere spille biljard eller dart, mens dere må til Åsane (Åsane Bowling) for å kunne spille bowling.
Bamse Brakar Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 TS: Oida, så ikke det siste innlegget ditt. Håper det ordner seg da...
Badlands Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Hald litt avstand, sjå om ho kanskje kjem tilbake når ho ser at du ikkje gir ho oppmerksomhet lenger! For meg kan det veldig raskt bli for mykje dersom ein gut er ivrig før eg har rukke å bli like ivrig, og eg må ofte avslutte noko pga at eg ikkje har rukke å bli så interessert i dei som dei tilsynelatande er. Og ein date er skummel når ein ikkje veit heilt kva ein vil enno, mens ein kjenner på seg at den som har invitert allereie har bestemt seg! Derfor er mitt råd: Ikkje gjer altfor mykje utav det. Gjer det avslappa. Den enkle er ofte det beste. Ta ho med på koseleg pub eller konsert, kino, quiz-kveld, drikk litt øl, og prat! Så kan du heller slå til med noko meir oppfinnsomt når du evt. byrjer få ho på kroken... Endret 10. januar 2007 av Badlands
Salute Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2007 Hey, nå ble jeg glad... Fikk mld akkurat "Ehhm, hvis du ikke skal noe i morgen så kan vi ta oss en tur? " Eneste jeg har gjort er å ikke ta kontakt selv, ventet på at hun skulle ta kontakt med meg. Også var jeg på farten i hele går så jeg ikke fikk tid til å snakke med henne. Det hjalp tydligvis.
AlmaCity Skrevet 22. januar 2007 #11 Skrevet 22. januar 2007 Er helt enig med Badlands her! Bare vær avslappet! Det er grusomt med fyrer som begynner å mase og skal vite "hvor landet ligger" med en eneste gang. Det virker litt desperat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå