Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/01/09/488359.html Får bare ikke håpe at ikke dette går ut over ryktet til nordmenn, kanskje spesielt norske kvinner, i Spania. I motsetning til alle andre er jo vi nordmenn veldig individuelt forskjellige.
Gjest Gjest 1 Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Så vulgært... Det som slår meg er at det antakelig er svenskene som har skapt det verste "Skandinav"-stempelet om løsaktige kvinner i "syden" (les varmere strøk/chartertrafikk). De ytterst få gangene jeg har vært på en slik strand- og solferie, er min erfaring at norske kvinner er anstendige mens de svenske banner og drikker seg alt for fulle. Så mye for generaliseringer.
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Det som slår meg er at det antakelig er svenskene som har skapt det verste "Skandinav"-stempelet om løsaktige kvinner i "syden" (les varmere strøk/chartertrafikk). De ytterst få gangene jeg har vært på en slik strand- og solferie, er min erfaring at norske kvinner er anstendige mens de svenske banner og drikker seg alt for fulle. Så mye for generaliseringer. ← Ja, svenskene er allment kjent for å være mye mindre individuelle enn oss. Sikkert derfor de banner og drikker seg altfor fulle. Jammen urettferdig at anstendige norske kvinner skal settes i bås med svenske skjøger.
Gjest Kaffomann Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Den høye alderen vil vel neppe gjør at det foreligger noen formildende omstendigheter. Heller tvert om.
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Den høye alderen vil vel neppe gjør at det foreligger noen formildende omstendigheter. Heller tvert om. ← Det kommer vel an på hvor gammel politimannen er.
Gjest Gjest 1 Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Ja, svenskene er allment kjent for å være mye mindre individuelle enn oss. Sikkert derfor de banner og drikker seg altfor fulle. Jammen urettferdig at anstendige norske kvinner skal settes i bås med svenske skjøger. ← Jeg tror svenske kvinner er mer vulgære i utlandet enn hva de fleste norske er. Så tror jeg svenske menn er mer høflige enn norske.
Gjest Gjest 1 Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Det kommer vel an på hvor gammel politimannen er. ← Han var sikkert i 20-årene og nyutdannet...da blir det veldig bad.
mysan Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Ja, ja, det var også noe å lage avisartikkel om.
Gjest lazuli Skrevet 14. januar 2007 #9 Skrevet 14. januar 2007 Ja, ja, det var også noe å lage avisartikkel om. ← Vi får bare være glad det ikke forelå bilder i artikkelen
Gjest Kristin_ Skrevet 14. januar 2007 #10 Skrevet 14. januar 2007 (endret) Så vulgært... Det som slår meg er at det antakelig er svenskene som har skapt det verste "Skandinav"-stempelet om løsaktige kvinner i "syden" (les varmere strøk/chartertrafikk). ← Tja jeg har ganske andre erfaringer.. Etter å ha sett norske jenter(og gutter) i aksjon i syden flere ganger syns jeg ikke de skiller seg så veldig fra svenskene. Lyse kvinner er jo veldig populært i en god del av landene der nede, og mange jenter er ikke vant til praksisen med å slenge komplimenter til folk på gaten Norske kvinner er om de svenske, de er som folk ofte er på ferie, de gidder ikke tenke på konsekvensene fordi de ikke kjenner folk rundt seg og ikke må stå til ansvar for handlingene sine i ettertid, så de drikker mye, og har mye tilfeldig sex, og bidrar til stempelet av blonde jenter som lett løsaktige.. Endret 14. januar 2007 av Kristin_
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 Ja, ja, det var også noe å lage avisartikkel om. ← Ja, det er utrolig irriterende at noen lager en sak når fulle og voldelige norske kvinner angriper utenlandske politifolk. De burde begrense seg til å skrive om det potensielt ekle innvandrermennene kan finne på i stedet!
mysan Skrevet 14. januar 2007 #12 Skrevet 14. januar 2007 Ja, det er utrolig irriterende at noen lager en sak når fulle og voldelige norske kvinner angriper utenlandske politifolk. De burde begrense seg til å skrive om det potensielt ekle innvandrermennene kan finne på i stedet! ← Jeg hater at du tillegger meg meninger jeg ikke har
Gjest *Tara* Skrevet 14. januar 2007 #13 Skrevet 14. januar 2007 Hvorfor er det bare norske menn som skal ha lov til å oppføre seg som idioter?
Gjest *Tara* Skrevet 14. januar 2007 #14 Skrevet 14. januar 2007 (endret) Jeg hater at du tillegger meg meninger jeg ikke har ← Akkurat der er Champagnepikken regjerende KG-mester... Endret 14. januar 2007 av *Tara*
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2007 #15 Skrevet 14. januar 2007 Jeg hater at du tillegger meg meninger jeg ikke har ← Så bra. Da får du...hva var det du skrev i en annen tråd...to plusspoeng.
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2007 #16 Skrevet 14. januar 2007 Hvorfor er det bare norske menn som skal ha lov til å oppføre seg som idioter? ← Enig, hvorfor får ikke innvandrermennene lov?
mysan Skrevet 14. januar 2007 #17 Skrevet 14. januar 2007 Så bra. Da får du...hva var det du skrev i en annen tråd...to plusspoeng. ← Takker hjertelig.
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2007 #18 Skrevet 14. januar 2007 Takker hjertelig. ← Hvis du i tillegg ser analogien og tar et hint er vi mer enige enn du aner.
mysan Skrevet 14. januar 2007 #19 Skrevet 14. januar 2007 nå er det sånn med meg, Champis at jeg husker så dårlig hva jeg kan ha svart på noe du kan ha sagt tidligere. Jeg husker de to poengene, men ikke pokker om jeg husker hva du fikk dem for, eller hva tråden den gangen handler om. Ofte svarer jeg i en tråd, snur ryggen til og går og husker ikke at jeg har vært innom engang. Så det er mulig jeg verken ser noen analogi eller kan ta noe hint. Muligheten er vel dog sterkt til stede for at jeg kan ha tillagt deg meninger og egenskaper du ikke innehar også. Det ser jeg ikke bortifra.
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2007 #20 Skrevet 15. januar 2007 Muligheten er vel dog sterkt til stede for at jeg kan ha tillagt deg meninger og egenskaper du ikke innehar også. Det ser jeg ikke bortifra. ← Selv om du hater det, altså. Siden hatet kanskje er av nyere dato enn plusspoengene du delte ut regner jeg med at du i fremtiden ikke tillegger andre meninger etc de ikke har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå