Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg farget øyevippene i salong i dag. Det er flere år siden jeg gjorde det sist, og jeg kan ikke huske at det gjorde så vondt da fargen skulle av! Det svidde skikkelig. Da hun skulle ta av fargen, fikk jeg glass med øyebadevann som hun holdt foran øynene mine, så skulle jeg blunke. Det kan jeg heller ikke huske at jeg gjorde sist.

Jeg er fortsatt ganske sår i øynene...

Er dette normalt? Eller er det salongen jeg gikk til som har en litt spesiell måte å farge vipper på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må svi noe inni gamperæva, og høres ikke normalt ut nei, men nå pleier jeg ikke å farge vippene i salong så jeg vet egentlig ikke hva som er vanlig. Farger vippene selv, lærte det da jeg gikk på frisørlinja, og da gjorde vi det ikke slik.

Gjest _Leela_
Skrevet

Høres ikke helt normalt ut nei, har farget flere ganger hos frisør og hjemme, men aldri vært borti at det har svidd så mye at det er så ubehagelig. Som regel er det en relativt smertefriprosess.

Skrevet

Er vel helt normalt at det vil svi dersom noe kom ned i øynene mens hun prøvde å vaske det vekk og eventuelt brukte for mye vann på padsene/q-tipsene hun vasket vekk fargen med, syns ikke det var så altfor unormalt..har skjedd med meg, men ikke så mye at det er vært rødt i lang tid etterpå;)

Men uansett så ville jeg kansje prøvd et annet sted neste gang, for å se hvordan de gjør det der:) Er sikkert mange som gjør der på forskjellige måter..

Skrevet

hehe..kom på en liten sak:P Noen her som så på da Stian fra "heia tufte" skulle farge vippene? uff, så ut som han måtte lide seg igjennom det samme som TS:P

Skrevet

Da jeg siste farga øyenvippene (rundt 2 år siden), så svidde det noe inni granskauen, spesielt mot slutten. Har ikke opplevd at det gjør særlig vondt når jeg har gjort det selv, men får jo ikke det samme resultatet da.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...