fuerza Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 hva er finest/styggest: å sminke over en rødhet i fjeset, hvor man tydelig ser at det er en oversminket rødhet, eller la være å sminke, og bare la det være rødt?
~Mrs.Valentine~ Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Nå mener jeg at det er fullt mulig å sminke over en urenhet uten at det ser sminket ut, men hvis man ser tydelig at det er prøvd sminket over med en orange dekkstift klatt synes jeg like godt man kan la være. Det er da tross alt naturlig å ikke ha feilfri hud - og hvis man ikke klarer det dekke det godt nok vil jo alle se det uansett?!
Gjest Phenomena Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Har man kun de to alternativene er det da like greit å la være.
Rexina Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 ja, da ville også jeg latt være. Er jo ikke noe pent med en oversminka skollete orange flekk da!
Rexina Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Slettet Endret 9. januar 2007 av Rexina
Karamba Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Ville også latt være. Det styggeste jeg ser er når en tydelig ser at en har prøvd å dekke over noe. Er også enig med Ms Valentine om at det er fullt mulig å sminke over urenheter uten at det ser sminket ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå