Livets datter Skrevet 13. februar 2003 #1 Skrevet 13. februar 2003 På tide med diskusjon rundt disse avatarene. Mange fine, og noen ikke SÅ fine. Har dere en personlig favoritt? :D
Arwen Skrevet 13. februar 2003 #2 Skrevet 13. februar 2003 Min favoritt er selvfølgelig min lille søte flygende engel.. :D Hvem er det du ikke liker?
Livets datter Skrevet 13. februar 2003 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2003 Ja, engelen din er søt, Arwen22. Ingen jeg kommer på i farta som jeg ikke liker. Bare husker å ha registrert noen mindre fine. Personlig synes jeg Wolverine sin avatar er kjempefin!
Gjest Starya Skrevet 13. februar 2003 #4 Skrevet 13. februar 2003 Har sett noen fine ja (min er selvsagt finest.. ) men ikke pokker om jeg husker hvem det var sine..
Gjest care Skrevet 13. februar 2003 #5 Skrevet 13. februar 2003 Enkefru Siving. Due-Jebse har en kul avetar . Den står liksom så veldig godt til navnet hennes. Har desverre ikke sette henne så mye her inne i det siste.
blå Skrevet 13. februar 2003 #6 Skrevet 13. februar 2003 Jeg synes min lille sjøhest er ganske elegant jeg da. Det er mange fine, men jeg husker ikke hvem det er sine. Synes folk bytter så mye, så jeg går litt i suuuuurrrrrr :o
Lula Skrevet 13. februar 2003 #7 Skrevet 13. februar 2003 Synes ikke min egen avatar er så veldig fiiin akkurat. Den ser igrunn ut som en harry sjømannstatovering Men det er jo et hjerte som det står Lula på, da :-) , og den avataren har jeg hatt ganske lenge. hmmm.....kanskje jeg skal finne meg en ny avatar snart.
zinga Skrevet 13. februar 2003 #8 Skrevet 13. februar 2003 Trives godt sålangt med min flyvende svarte!
Gjest Zalomine Skrevet 13. februar 2003 #9 Skrevet 13. februar 2003 Liker min jeg, selv om den hverken er spennende eller spesiell (men bildet har min samboer tatt, det er utsikta fra vårt gamle stuevindu (der vi bodde før altså) så for meg er de i alle fall fint ) Favoritter har jeg ellers ikke, men det jeg synes er forvirrende er når nne bruker en som en annen bruker allerede har. DA blir jeg forvirra da...
Gjest Rani Skrevet 13. februar 2003 #11 Skrevet 13. februar 2003 Liker min jeg (Men det er veldig mange flotte!)
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #12 Skrevet 13. februar 2003 Ja det er mange fine her. Hadde planer om å bytte, men kom aldri så langt. Jeg får bare trøste meg med at ingen har maken som min ihvertfall Men den avataren som har gitt meg mest inntrykk her inne er nok Linemor sin..
Gjest Kira Skrevet 13. februar 2003 #13 Skrevet 13. februar 2003 Liker avataren min, jeg. (for én gangs skyld fornøyd). Men det er mange andre fine her også! :D
Gjest Mzfire Skrevet 13. februar 2003 #14 Skrevet 13. februar 2003 Jeg bryr meg ikke om folk bytter avatarer jeg. Jeg ser nicket og det er det. Har nylig byttet ut en som er mer fargerik enn den jeg hadde. Liker den jeg da, er glad i blomster og fargen blå. Derfor jeg også skriver i blått. Kommer sikkert til å bytte, men ikke før det har gått en stund. Ja det er mange fine avatarer, men kommer ikke på noen spesielle nå.
Gjest care Skrevet 13. februar 2003 #15 Skrevet 13. februar 2003 Morsomt at alle synes sine egne avetarer er finest, men det skulle da bare mangle- dere har jo valgt det selv. :blunke:
Gjest Hege Skrevet 13. februar 2003 #16 Skrevet 13. februar 2003 Hiver meg på her jeg også. Det er mye flott å se, og min er nok ikke den fineste. Likevel, den appellerer til meg fordi jeg på et vis identifiserer meg med den. Har to hunder, den ene veldig ulvelik, og ulven er mitt kraftdyr
Linemor Skrevet 13. februar 2003 #17 Skrevet 13. februar 2003 ja det er mange fine og egenartet her. Må bare si til deg Mzfire at den nye avataren din er kjempe fin. jeg synes blå er fin og den skiller seg ut. Jeg blir kjempe forvirra når folk har bytta, men det er bare en vanesak. det erjo fint at det er mange forskjellige så det blir litt variasjon her. jeg liker selvfølgelig min best, men det er fordi gutten på bildet er englesønnen min, og det kan ingen andre måle seg med.
Tusenfryd Skrevet 13. februar 2003 #18 Skrevet 13. februar 2003 Denne passer meg! Den kom til da jeg ble beskyldt for å være KGs poirnodronnign her en stund rundt jul (pøh! Det var jo bare en pen, liten stump med juletruse på - og en med rød bikini, større enn man bruker på stranden) Nuvel - jeg ble likevel bestemt og dermed passet denne. Den passer egentlig ganske godt til personligheten min også irl også... Hvilken som er finest? Tja, hadde jeg synes en annen var finere hadde jeg vel valgt den da...
Gjest Lottemor Skrevet 13. februar 2003 #19 Skrevet 13. februar 2003 Syntes selfølgelig at min er best siden det er min datter og for meg er hun det nydeligste i hele verden.... Ellers så må jeg jo si at Linemor sin gir fra seg en stemning....syntes det er flott å se alle de andre avaterene som er bilder av brukerenes egne barn er flotte mange morrsome og mange fotte avatere hær inne bort sett fra min så har jeg ingen andre klare favoritter
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 13. februar 2003 #20 Skrevet 13. februar 2003 Hmm.. Jeg liker Starya sin veldig godt, og Lasse sin.. Og Kristian.. Og.. Veldig mange andre.. Jeg har planer om å bytte, liker ikke å se ansiktet mitt hele tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå