kozi Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Har hatt det i snart 2 uker? Har aldri hatt det før. Noen som har vært borti det samme?
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Den er ikke brun? Kan jo i såfall være blodspor. Uansett så hadde jeg gått til legen.
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 du bør nok bestille deg en time til legen for å få sjekket det. vil ikke skremme deg, men uansett er en legeundersøkelse greit å gjøre for å utelukke ting. svart utflod er gammelt blod, friskt blod utenom mensen ville vært mer skummelt. men ta en tur til legen og spesielt dersom du har smerter i underlivet i tillegg. håper du finner ut at det ikke er noe farlig
Frøken Pus Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Går du på P-piller? Jeg fikk "svart" utflod fra EL fram til mensen da jeg gikk på Cerazette..
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Hadde det når jeg gikk på p-piller, og når kroppen forsøkte å komme igang igjen, men tror ikke det var 2 uker i strekk.
kozi Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2007 Vært hos legen og fått det undersøkt nå. Det er kroppen sin reaksjon på p-piller, men for å være helt sikker så tok de en graviditetstest. Brun/svart utflod kan nemlig være et tegn på at man er gravid. Legen vil at jeg skal se det ann i 1 mnd, har det ikke sluttet, må jeg bytte p-pille merke
Aquila Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Skulle akkurat tipse deg om det. Ble uvitende gravid for 5 år siden og da hadde jeg det slik...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå