Imax Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Hva slags kallenavn har du på ungen din, som ikke er knyttet til navnet? Jeg kaller ungen min for Kråka Kråkebolle Snuppa (drittunge prøver jeg å holde meg unna selv om det skjer det også, spesielt i natt klokka halv fire... )
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Bolla, bølla, klumpen, tonnet mitt (hun har blitt litt tung å bære i det siste), ungen min, jenta mi, onnen (når hun er utrøstelig)... Tror det er de fleste. Må nok legge av meg noen av dem før hun begynner å prate for mye (f.eks bolla og tonnet )
Elodi Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Snuppa, snuppis, lille pudding,jenta mi.. ja det kommer iblant ganske merkelige kallenavn bare trillende ut. - Som en ettermiddag da jeg satt med henne på fanget og koste. Hun var så liten.lubben ,varm og deilig og det glapp ut av meg noe sånt som " du lille deilige fleskepølsa". Hun så på meg og smilte søtt og sa :Ja ,men ikke si det til pappa for da blir han så misunnelig!"
Gjest Myztica Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 (av fleskepølsa) Her går det i snuppelupp, trollungen, lille venn og jenta mi
Lillie Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Lille venn, gullet, go' gutten, lille prinsen. Endret 11. januar 2007 av Lillie
ATV Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 (endret) søta, gojenta, gjøkungen, rammpehue. glemte frøken fryd. Endret 9. januar 2007 av ATV
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 Litt rart da. Datteren min har hatt ulike kallenavn som stompe, snuppa og frøken. De to siste er i bruk selv i dag. Kan ikke huske at jeg hadde noen kallenavn på sønnen min (Din bortskjemte) drittunge har de nok blitt kalt begge to. I allfall inne i hodet mitt.
camie Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 Guttungen: Jompa, Jompe-stomp, snuppen, snusken, sukkerungen, klompen, søte lille venn, rataskank og rompetroll. Jentungen: Pitte-lille, snuppa mi, prinsessa, musa, sukker-snuska. SIkkert fler, men kommer ikke på de nå.
Bvlgari Skrevet 9. januar 2007 #12 Skrevet 9. januar 2007 mamma sin gutt, trollet, hoppetussa, lille venn.
Gjest *Tara* Skrevet 9. januar 2007 #13 Skrevet 9. januar 2007 Til mine gutter har jeg kun brukt navnet - eller "vennen" ... noe jeg prøver å slutte med på yngstemann på 15
Philippa Skrevet 9. januar 2007 #14 Skrevet 9. januar 2007 Guttungen: Jompa, Jompe-stomp, snuppen, snusken, sukkerungen, klompen, søte lille venn, rataskank og rompetroll. Jentungen: Pitte-lille, snuppa mi, prinsessa, musa, sukker-snuska. SIkkert fler, men kommer ikke på de nå. ← Kaller du datteren din for musa Det ordet forbinder jeg med noe heeelt annet...
Eliza Doalot Skrevet 9. januar 2007 #15 Skrevet 9. januar 2007 Snupp, vesla og lille kanin (Kanin fordi hun minnet meg om en når hun var helt nyfødt og sov på brystet til pappan med bena trukket opp under seg, med rumpa til værs.)
Cr@sh Skrevet 9. januar 2007 #16 Skrevet 9. januar 2007 Disse bruker jeg på begge: Gutten min, vennen min, lille venn, go'gutten, rampetass, rampunge, prins sjarmedes, kosegutt, påsan...
Cola;) Skrevet 9. januar 2007 #17 Skrevet 9. januar 2007 Datteren min: Snuppa, godjento, frøken dings... Sønnen min: Tøffen, kosegutt, klompen...
MAcy Skrevet 9. januar 2007 #18 Skrevet 9. januar 2007 kaller gutten min for: prinsen min, gullet mitt, lille gutten min. han satt i badekaret en dag og da sa jeg hei gutten min, og da lurte han på om ikke jeg heller kunne si lille prinsen min. Hehe har jo brukt å si det noe ganger også men synes det var så søtt av han å si det. han er bare tre år da.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. januar 2007 #19 Skrevet 9. januar 2007 Kaller du datteren din for musa Det ordet forbinder jeg med noe heeelt annet... ← Svigers gjør også det, musa og musefisa. Jeg så sånn ut første gangen jeg hørte det og trodde jeg hadde hørt feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå