Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags kallenavn har du på ungen din, som ikke er knyttet til navnet?

Jeg kaller ungen min for

Kråka

Kråkebolle

Snuppa

(drittunge prøver jeg å holde meg unna selv om det skjer det også, spesielt i natt klokka halv fire... :sjenert: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Bolla, bølla, klumpen, tonnet mitt (hun har blitt litt tung å bære i det siste), ungen min, jenta mi, onnen (når hun er utrøstelig)...

Tror det er de fleste. Må nok legge av meg noen av dem før hun begynner å prate for mye (f.eks bolla og tonnet ;) )

Skrevet

Snuppa, snuppis, lille pudding,jenta mi.. ja det kommer iblant ganske merkelige kallenavn bare trillende ut. - Som en ettermiddag da jeg satt med henne på fanget og koste. Hun var så liten.lubben ,varm og deilig og det glapp ut av meg noe sånt som " du lille deilige fleskepølsa". Hun så på meg og smilte søtt og sa :Ja ,men ikke si det til pappa for da blir han så misunnelig!" :ler:

Gjest Myztica
Skrevet

:ler: (av fleskepølsa)

Her går det i snuppelupp, trollungen, lille venn og jenta mi :)

Skrevet (endret)

Lille venn, gullet, go' gutten, lille prinsen.

Endret av Lillie
Skrevet (endret)

søta, gojenta, gjøkungen, rammpehue.

glemte frøken fryd.

Endret av ATV
Gjest gjesta
Skrevet

Litt rart da. Datteren min har hatt ulike kallenavn som stompe, snuppa og frøken. De to siste er i bruk selv i dag.

Kan ikke huske at jeg hadde noen kallenavn på sønnen min :forvirret:

(Din bortskjemte) drittunge har de nok blitt kalt begge to. I allfall inne i hodet mitt.

Skrevet

Guttungen: Jompa, Jompe-stomp, snuppen, snusken, sukkerungen, klompen, søte lille venn, rataskank og rompetroll.

Jentungen: Pitte-lille, snuppa mi, prinsessa, musa, sukker-snuska. SIkkert fler, men kommer ikke på de nå.

Skrevet

mamma sin gutt, trollet, hoppetussa, lille venn.

Gjest *Tara*
Skrevet

Til mine gutter har jeg kun brukt navnet - eller "vennen" ... noe jeg prøver å slutte med på yngstemann på 15 ;)

Skrevet
Guttungen: Jompa, Jompe-stomp, snuppen, snusken, sukkerungen, klompen, søte lille venn, rataskank og rompetroll.

Jentungen: Pitte-lille, snuppa mi, prinsessa, musa, sukker-snuska. SIkkert fler, men kommer ikke på de nå.

Kaller du datteren din for musa :overrasket:

Det ordet forbinder jeg med noe heeelt annet...

Skrevet

Snupp, vesla og lille kanin (Kanin fordi hun minnet meg om en når hun var helt nyfødt og sov på brystet til pappan med bena trukket opp under seg, med rumpa til værs.)

Skrevet

Disse bruker jeg på begge:

Gutten min, vennen min, lille venn, go'gutten, rampetass, rampunge, prins sjarmedes, kosegutt, påsan...

Skrevet

Datteren min: Snuppa, godjento, frøken dings...

Sønnen min: Tøffen, kosegutt, klompen...

:ler:

Skrevet

kaller gutten min for: prinsen min, gullet mitt, lille gutten min.

han satt i badekaret en dag og da sa jeg hei gutten min, og da lurte han på om ikke jeg heller kunne si lille prinsen min. Hehe har jo brukt å si det noe ganger også men synes det var så søtt av han å si det. han er bare tre år da. :ler:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Kaller du datteren din for musa  :overrasket:

Det ordet forbinder jeg med noe heeelt annet...

Svigers gjør også det, musa og musefisa. Jeg så :overrasket: sånn ut første gangen jeg hørte det og trodde jeg hadde hørt feil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...