Anglofil Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Hva er dine favorittbøker? Mine favoritter; North and South av Elizabeth Gaskell Stolthet og fordom av Jane Austen Jane Eyre av Charlotte Brontë The Remains of the Day av Kazuo Ishiguro Krig og fred av Lev Tolstoj Bridget Jones-bøkene av Helen Fielding Victoria av Knut Hamsun Kabalmysteriet av Jostein Gaarder Elsk meg i morgen av Ingvar Ambjørnsen Tornefuglene av Colleen McCullough Palliser-romanene av Anthony Trollope The Forsyte Saga av John Galsworthy Our Mutual Friend av Charles Dickens David Copperfield av Charles Dickens Daniel Deronda av George Eliot The Portrait of a Lady av Henry James Kaptein Corellis mandolin av Louis De Bernières Mvh Yvonne Endret 13. februar 2007 av yvonne
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Det var da en uanstendig kort liste til deg å være, Yvonne! Min favorittbok er Prosessen av Franz Kafka, hårfint foran Om mus og menn av John Steinbeck
Anglofil Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Ja, du synes det ja? Går i terapi veit du, hos anonyme listomaner. Mvh Yvonne Endret 9. januar 2007 av yvonne
Champagnepiken Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Kommer alltid tilbbake til Ringenes Herre av Tolkien, Markens Grøde av Hamsun og The Great Gatsby av F. Scott Fitzgerald.
Tabris Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Mine absolutte favorittbøker er Harry Potter-serien.
Mint Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Favoritter til nå: Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafon Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede av Jan Wiese Parfymen av Patrick Suskind Comedia Infantil av Henning Mankell Djevelen og Frøken Prym av Paulo Coelho og selvfølgelig Da Vinci Koden og Engler og Demoner av Dan Brown
Anglofil Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2007 Vil legge til Kjærlighet av Hanne Ørstavik. Mvh Yvonne
Gjest -eline- Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Glemmer sikkert noen men, disse liker jeg veldig godt i hvertfall: American Gods av Neil Gaiman, Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet? av Johan Harstad, Før du sovner av Linn Ullmann, Scarpetta-"serien" til Patricia Cornwall... og endel andre som jeg ikke kommer på akkurat nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå