Gå til innhold

Hvor mye betaler dere for maten?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi tenkte å ha oksecarrpaccio til forrett, hjort til hovedrett og sjokolademoussekake til dessert. Fikk et tilbud på 465 kroner per person. Synes jo ikke det er så ille, men er veldig mange gjester da... :sjenert:

Drikke holder vi selv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden vi har så få gjester har vi valgt den beste (og dyreste) på den restauranten vi skal være. Vi betaler i overkant av 850kr pr pers. Men vi er bare 15 stk da....(hvorav 2 er barn som skal ha en annen meny) også er dette en 7 retter. (Og i USA....som vanligvis er billigere enn Norge men her var det ikke så veldig mye billigere....)

Gjest Ballerina
Skrevet

Vi har ikke bestemt meny helt ennå, men det kommer til å koste ca. 400,- pr. pers. Da er servitører og sånn med i prisen...

Skrevet

Dette er jo svært rimelige priser.

Hvor har dere bryllupet? Hotell eller leid lokalet?

Hvor mage retter er det?

Hvor mye vin er inkludert?

Skrevet

Vi skal ha

Forrett: Pasta, fetaost, spekeskinke, salat

Hovedrett: Helstekt kalkunfilèt

Dessert: Ananashimmel

Det koster kr. 355,- med 2 serveringer av hovedrett.

Servitører & drikke ordner vi med selv.

Skrevet (endret)

Synes det hörtes ut som en fin pris, vi maa betale 80 kr mer og maa kjöpe drikke men da er leie inkludert.

Endret av Mia78
Skrevet

vi skal ha ca 70-80 gjester og betaler ca 400 for en tre retters med to servedringer av hovedmeny. og kaffe. servitørene er inkludert, og drikken holder vi selv. skal være i et lokale vi selv har leid som ikke har noen katering til,knyttet så vi kan ha de vi vil.

Skrevet

Jeg lurer fælt på hvor dere finner lokaler der dere bare betaler for mat og servering men holder drikke selv. Synes det er utrolig vanskelig å finne slike lokaler, vi ønsker i alle fall å holde drikken selv. Noen som vet om noen slike lokaler på østlandet?

Skrevet

Vi betalte ca 550kr pr pers om jeg husker rett (5 år siden). I den prisen var leie av lokale, kokk, servitører, kaffe og cognac, tre glass vin til maten, to serveringer av hovedretten og to bonger til baren.

Skrevet
Jeg lurer fælt på hvor dere finner lokaler der dere bare betaler for mat og servering men holder drikke selv. Synes det er utrolig vanskelig å finne slike lokaler, vi ønsker i alle fall å holde drikken selv. Noen som vet om noen slike lokaler på østlandet?

Hvor på østlandet tenker du?

Vi har ikke bestemt oss for hva slags mat vi skal ha enda, men det kommer nok på 400-500 kr per pers. Og da er det kun mat som er inkludert, alt annet må vi betale i tillegg.

Skrevet
Vi betalte ca 550kr pr pers om jeg husker rett (5 år siden). I den prisen var leie av lokale, kokk, servitører, kaffe og cognac, tre glass vin til maten, to serveringer av hovedretten og to bonger til baren.

Jøss det var billig. Vi regner med at totalpris pr gjest inkl. alt fra aperitiff til drinker vil være ca 1500 - 2000. Da skal vi være i lokaler hvor vi ikke løfter en finger selv bortsett fra å velge meny og viner.

Skrevet

Vi har ikke valgt meny og viner ennå, men har fått en kuvertpris på ca 700. Da blir det 3 retter og raust med vin til maten!

Skrevet

Jøss det var billig. Vi regner med at totalpris pr gjest inkl. alt fra aperitiff til drinker vil være ca 1500 - 2000. Da skal vi være i lokaler hvor vi ikke løfter en finger selv bortsett fra å velge meny og viner.

Vi trengte ikke gjøre noe annet enn å velge meny og vin samt ha med kaker! Fikk det noe billigere for vi kjenner hun som er kokk på stedet så jeg tror egentlig vi slapp unna med leie samt hennes lønn...

Skrevet

550 hørtes rasende billig ut..

Jeg tror vi ender på cirka 1300 per kuvert men da er alt inkludert:

apertif, fingerfood, 4 retter m/ drikke, kaffe avec, fri bar, blomster og pynting av bordene..

Skrevet
Hvor på østlandet tenker du?

Vi har ikke bestemt oss for hva slags mat vi skal ha enda, men det kommer nok på 400-500 kr per pers. Og da er det kun mat som er inkludert, alt annet må vi betale i tillegg.

Vi har tenkt på vestfold, men vurderer også drammen-oslo området. Jeg ser flere skriver at dere får mat OG drikke for utrolig lave priser. Alle jeg har sjekket der både mat og drikke er inkludert er godt over 1000 kr kuverten.

Er takknemlig for tips for lokaler der vi kan stå for drikke selv, det er jo gjerne det som drar opp prisen. Vi blir ca 80 stk.

Skrevet

Vi betaler 1100 for alle måltider fre-søn :)

Buffetmiddag fredag, frokost lørdag med eventuell nistesmøring, velkomstdrink, treretters bryllupsmiddag inkl servering, et glass til forrett og to til hovedrett samt kaffe avec til desserten. Og frokost søndag med evt nistesmøring.

Pynting, servering og bryllupskake er inkludert.

Xia

Skrevet
Vi betaler 1100 for alle måltider fre-søn :)

Buffetmiddag fredag, frokost lørdag med eventuell nistesmøring, velkomstdrink, treretters bryllupsmiddag inkl servering, et glass til forrett og to til hovedrett samt kaffe avec til desserten. Og frokost søndag med evt nistesmøring.

Pynting, servering og bryllupskake er inkludert.

Xia

Hvor i landet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...