Glitterfe Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Jeg er 19 år, og har i det siste gjort et forsøk på å gå litt ned i vekt og bli i bedre. Er 1,63 cm høy og har veid ca 64kg, er da ganske liten i kroppen, veier nå rundt 56 kg og er dugelig fornøyd. MEN så kommer problemet, slanking ødelegger jo tydeligvis puppene, hadde håpet på gå ned litt i cup størrelse fra D, men de henger jo bare Er 19 år, og det er jo ikke akkurat så veldig gøy!! Kommer huden til å trekke seg inn? Er det noe jeg kan gjøre ved øvelser eller noe? Vet dette antageligvis høres skikkelig teit ut...men det er virkelig ikke gøy!
Devana Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Har samme problemet selv etter å ha gått opp og ned som en jojo i flere år... Huden trekker seg alltids litt sammen igjen, men akkurat når det kommer til disse hersens puppene så er det desverre ikke stort annet enn fett og vev. Nå vet jeg ikke hvor ille det er hos deg, men når pupper først henger så er det ikke så lett å få de opp igjen uten å ty til drastiske mål.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå