Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet en kjempefin kjole hos hm.com under inspiration og spring/summer 2007.

Den er blomstrete nederst og uten stropper. Koster 298,-

Finner den ikke i nettshopen. Noen som har sett den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt, men kan jo hende at den bare finnest i butikkene.

Skrevet

Har også sett den. Er ikke i nettbutikken, og har heller ikke sett den ute i butikkene. Må nok bare vente litt regner jeg med.

Skrevet

Ja, forhåpentligvis så dukker den opp snart.

Gi beskjed da dersom noen ser den...! :)

Skrevet

Jeg tror de kommer til å legge ut dette senere, for de klærne som er i nettbutikken nå er ikke hele sommerkolleksjonen. Synes de er veldig søte de klærne som ligger under "Inspiration" :)

Hvis du går inn og sjekker et par ganger i uken burde du være ganske sikker på å få tak i den ;)

Skrevet

Ja, det er nok ikke så mye annet å gjøre enn å følge med i nettbutikken.

Takk for svar alle sammen!

Kom gjerne med flere tips... :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Noen som har sett kjolen jeg nevnte i butikkene nå? Evt. prøvd den på?

Den så forresten helt annerledes ut i fargene enn hva den gjør på H&M sine nettsider.

Synes det er rart at den enda ikke er kommet i nettbutikken... :forvirret:

Gjest Shayla
Skrevet

Du kan jo sende en mail til HM å spørre de.. da får du sikkert ett bedre svar.. Jeg vil å ha den kjolen, var kjempe søt :)

Skrevet

Jeg ringte dem for noen uker siden og hun som jeg snakket med syntes og det var rart at den ikke lå inne på nettet.

Hun visste ikke når de fikk den inn, det eneste hun rådet meg til var å følge med.

Kan alltids gjøre et nytt forsøk. Sender dem en mail... :)

Skrevet

Har sett den i butikken. Anderledes i fargen og ikke like pen som på bilde.

Skrevet
Har sett den i butikken. Anderledes i fargen og ikke like pen som på bilde.

Å, nei! Det var akkurat det jeg fryktet! Prøvde du den på?

Skrevet

Nei, prøvde den ikke på da de ikke hadde størrelsen min igjen. Selv om jeg var skuffet over at den ikke var like fin i virkeligheten som på nettet så kan det godt hende jeg bestiller den hvis de legger den ut på nettet slik at jeg får prøvd den. Man vet jo aldri før man har prøvd den på...

Skrevet

Det var utrolig irriterende det at den ikke var like fin som på nettet. Så jo det på bildet som var i Kamille. Fargene så helt annerledes ut.

Men uansett vil jeg prøve den dersom jeg finner den i en av butikkene eller evt. bestille den på nettet dersom den blir lagt ut der. :)

Hvilken avdeling fant du den på? Dameavdelingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...