Joplaya Skrevet 13. februar 2003 #1 Del Skrevet 13. februar 2003 Noen som har prøvd disse? Lurer på om de kan pirre litt? :oops: Som en slags forplay før mannen kommer hjem fra jobb eller noe? Lurer liksom på om de kan stimulere litt når man går rundt med dem inni seg? Kanskje det kan pirre min samboer litt når han er på jobb om jeg sender sms og forteller at kulene er på plass... Uansett: noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 13. februar 2003 #2 Del Skrevet 13. februar 2003 Det er ikke mange ukene siden vi hadde et slikt tema på forumet. Søk etter det...... Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 13. februar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 13. februar 2003 thanx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harald Skrevet 13. februar 2003 #4 Del Skrevet 13. februar 2003 Ærlig talt...jeg tror jeg hadde ledd meg fordervet, hvis jenta mi hadde sendt meg sms på jobben, og fortalt at "kulene" var på plass... For hvert besøk jeg foretar på denne siden, dess mer og mer verdsetter jeg henne jeg bor sammen med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 13. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 13. februar 2003 I alle fall bra du har vett til å verdsette henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest2 Skrevet 14. februar 2003 #6 Del Skrevet 14. februar 2003 Ærlig talt...jeg tror jeg hadde ledd meg fordervet, hvis jenta mi hadde sendt meg sms på jobben, og fortalt at "kulene" var på plass... For hvert besøk jeg foretar på denne siden, dess mer og mer verdsetter jeg henne jeg bor sammen med... Takk, Harald - da er vi iallfall to! Det er forstemmende å registrere hva enkelte er villige til å gjøre for å oppnå bekreftelse (og anerkjennelse?) vha. sex. :oops: Jeg er sjeleglad for at jeg slipper å jage "nye utfordringer" i et evig forsøk på å følge "trenden", som tilsynelatende defineres av fjortiser som ikke kan gå langt nok for å høste hederlig omtale fra et utall tilfeldige partnere. Kona liker meg heldigvis som jeg er, uten bruk av penisringer, dildoer, kuler og trekantsex! Men for all del, dere andre må gjerne gjøre hva dere vil, såfremt dere faktisk ønsker å bryte barrierer, og ikke blir med på alt utelukkende for å fremstå som "moderne..." Mann, 35 PS. A4-sex er IKKE unormalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 14. februar 2003 #7 Del Skrevet 14. februar 2003 Joda...det jeg gjør av sexuell art gjør jeg fordi jeg vil "framstå som moderne"... ....for det er liksom så mange som vet hva jeg gjør.... Noe av det dummeste jeg har hørt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 14. februar 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 14. februar 2003 A4-sex er ikke unormalt nei. Men kan vel bli litt kjedelig i lengden? Liker å ha et forplay som varer gjennom hele dagen jeg, men det er nå meg - vær fornøyd med deres damer. Min samboer er mer enn fornøyd med meg, og jeg er mer enn fornøyd med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 14. februar 2003 #9 Del Skrevet 14. februar 2003 Harald og Mann35 Greit nok at dere ikke har noe til overs for alle disse sexleketøyene som er på markedet og som fler og fler benytter seg av, men det får da være måte på å rakke ned på folk som ønsker å benytte seg av dem. Salget av sexleketøy når stadig nye høyder og det må vel være en grunn til det? Tror neppe alle kjøper de "bare" fordi det liksom skal være inn å gjøre det, men helle fordi en del av disse leketøyene faktisk gir folk en glede av å bruke dem. Mange jenter sier de har opplevd å få sin første orgasme ved hjelp av å beytte en dildo, den har beriket deres sexliv. Hvorfor i alle verden skal det være noe galt i det? Og dersom en jente oppnår stimulanse ved å bruke vaginalkuler og typen hennes blir tent av å høre at hun "har dem på plass" så må de da få lov til det, selv om det ikke er noe som tenner dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest2 Skrevet 14. februar 2003 #10 Del Skrevet 14. februar 2003 Det er vel neppe slik at de andre hermer etter deg og dine seksuelle krumspring, med mindre du har et web-kamera strategisk plassert i nærheten av kjøkkenbenken (du har vel ikke sex et så kjedelig sted som i senga)? Poenget er at du (?) og mange andre ukritisk adopterer påståtte trender som presenteres i media. "Alle har gruppe-sex", "alle har anal-sex" etc. Og er du ung og usikker, er det lett å tro at virkeligheten faktisk er slik. Men ville det ikke være litt flaut å finne ut, etter å ha latt seg rive med i gang-bang med alle gutta i klassen (for det er jo sååå normalt), at sex ikke bør være et supplemet til kjøpet av den siste motegenseren, for virkelig å vise de andre at du henger med? I det øyeblikket man går lenger enn det man egentlig kunne ha tenkt seg, har man i realiteten gitt etter for motepresset. Sex skal være frivillig, og upåvirket av medieskapt allminneliggjøring. Man "har seg" for å glede seg selv og partneren, ikke for å tilfredsstille illusjonen om hvordan alle andre gjør det! Mann, 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 14. februar 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 14. februar 2003 Mann 35: Du vet ikke hvor gammel jeg er. Du visste ikke at jeg har født og dermed er litt videre nedentil (ikke mye, men litt). Jeg er ikke flink med knipe-øvelser og tenkte derfor at vaginale kuler kan hjelpe. Om vaginale kuler gir sex-lyst, om de kan pirre litt og om de gir noen god følelse - det er ting jeg ikke vet noe om... Derfor spør jeg for å høre andres erfaringer. Nå har jeg som Mogens sa, gått tilbake på en tidligere diskusjon om dette og funnet svar der. Ikke noe store greier sier dem som har prøvd. Men jeg vil ha kuler fordet for å trimme musklene mine der nede. Ikke bare fordi jeg skal bli trangere for sexen sin skyld (jeg kjenner min samboer godt under akten og han kjenner meg, jeg er ingen vid dame nedentil). Jeg vil unngå fremtidige plager, jeg vil ikke gå med bleie når jeg er 50 pga urinlekkasje, jeg vil føde flere ganger og vil derfor jobbe allerede nå for å "beholde fasongen" min. Du vet ikke noe om hvor mange ting som fyller min nattbordskuff. Når jeg ber om tips og råd her inne trenger jeg ikke at en "gammel" mann skal fortelle meg at et A4-sexliv er godt nok. Og hvis du reagerer på at jeg skriver gammel, så er det av den enkle grunn at du har selv dratt frem alder her som en "vikitg" ting i diskusjonen. Du må påpeke at du er 35 som for å si at du er så mye mer eldre og moden og erfaren enn meg . Du er i alle fall eldre, men er man moden når man må bruke alder som et argument? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 14. februar 2003 #12 Del Skrevet 14. februar 2003 Skal love deg, Mann 35, at jeg er såpass selvstendig og sta at jeg gjør ingenting (sexuelt) som jeg ikke har lyst til...og det bør ingen andre gjøre heller :evil: .... .....men tror at mange både unge og "eldre" jenter gjør diverse mer eller mindre etter press fra partneren..... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest2 Skrevet 14. februar 2003 #13 Del Skrevet 14. februar 2003 Til Kosejente og Joplaya! Svaret mitt kom egentlig som en reaksjon på Haralds lille hjertesukk. Jeg innser selvsagt at hjelpemidler kan være nødvendig av medisinske årsaker, foruten å være til glede og nytelse under akten. Vaginalkulene er slik sett på siden av poenget mitt, og jeg er fullstendig uinteressert i alderen deres. Jeg gir også blaffen i hva andre gjør på soverommet, så lenge frivilligheten er så stor som man liker å gi inntrykk av (se forrige innlegg fra meg). Men også dere må da kunne se at man lett kan få en lite nyansert oppfatning av hva som forventes av oss som seksualpartnere, dersom man (bare) baserer seg på ytringer i dette forumet? Det er særlig her dette med alder blir sentralt: Er du fersk, vil du lett kunne tro at du er NØDT til å være med på alt, for i det hele tatt å bli akseptert... Selv om jeg er en skikkelig oldis på 35, tror jeg faktisk at jeg hadde vært svært usikker på hva som ventet meg om jeg måtte ut på markedet igjen, særlig hvis jeg skulle være så heldig å treffe noen som er litt yngre: Vil jeg bli betraktet som sær og gammeldags hvis jeg takker nei til sex på siden av A4-formatet? På bagrunn av innspillene fra dere, er jeg redd svaret på dette ville ha blitt ja. Følgelig har dere på en måte bekreftet poenget mitt, nemlig at mange av oss gjør som Laban - vi strekker oss litt lenger, og noen ganger litt for langt! Takk for meg. Gammel mann, 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 14. februar 2003 #14 Del Skrevet 14. februar 2003 mann 35 - du er nå ikke gammel da .....ser du skriver under som gammel mann 35 på siste innleg ..... Og jeg er litt enig med deg i at det er voldsom fokus på "avansert" sex for tiden .....stakkar unge som tror at alt dette er "normalt" og at de må gjøre det for å være "normale" .....men nå sporer jeg av ..og trekker meg ydmykt tilbake..ville bare si man bare er så gammel som man føler seg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå