Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #1 Del Skrevet 13. februar 2003 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=9&item=254761 så var det slutt for denne gang. Litt trist også da at man skal måtte betale så mye for SMS meldinger. Er ikke den som sender mest, men alikevel. 23+4 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. februar 2003 #2 Del Skrevet 13. februar 2003 Pass på at du har et selskap som tilbyr deg 50 gratis sms i måneden. Da sparer du inn litt penger :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 13. februar 2003 #3 Del Skrevet 13. februar 2003 Hmz, jaja. Har overkommelige mobilregninger uansett. De ble ganske mye mindre etter at jeg flytta til kjæresten min. Merkelig! Dessuten kan man sende gratis noen plasser på nettet, og jeg har Telenor der det koster mindre å sende fra deres sider på internet enn fra telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 13. februar 2003 #4 Del Skrevet 13. februar 2003 Det verste er vel at Telenors reelle kostnader (alt inkludert) for en tekstmelding er 4-5 øre. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 13. februar 2003 #5 Del Skrevet 13. februar 2003 Pass på at du har et selskap som tilbyr deg 50 gratis sms i måneden. Da sparer du inn litt penger :blunke: Nåh Care, hvem er det DU bruker..? Må beskjemmet inrømme at jeg følger skammelig lite med på telepriser... Enda jeg har gløttet innom telepriser.no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. februar 2003 #6 Del Skrevet 13. februar 2003 Nåh Care, hvem er det DU bruker..? Må beskjemmet inrømme at jeg følger skammelig lite med på telepriser... Enda jeg har gløttet innom telepriser.no... Hei Starya, Jeg bruker mother ( http://mother.netcom.no/Forside/index.html ), der får jeg 50 gratis sms i måneden. Men du må sende dem over internett. Det er et selskap under Netcom. Jeg byttet fra sense til netcom, så gikk jeg inn på mother.no og registrerte meg. Enkelt, greit og billing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 13. februar 2003 #7 Del Skrevet 13. februar 2003 Neppe noe for meg da. Jeg sender flest sms når jeg er ute og farter. Altså når jeg sitter på bussen og kjeder meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. februar 2003 #8 Del Skrevet 13. februar 2003 Hvis du registrerer deg på www.telefonkatalogen.no, så får du 5(?) gratis tekstmeldinger fra nett pr dag. Og da kommer ditt navn under. Bruker den en god del jeg. Tror at www.everyday.com har det samme, men vet ikke om det er sånn fortsatt. Ikke like enkelt som fra mobil da, men når man likevel sitter ved PC-en, så er det et greit alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. februar 2003 #9 Del Skrevet 13. februar 2003 Neppe noe for meg da. Jeg sender flest sms når jeg er ute og farter. Altså når jeg sitter på bussen og kjeder meg... Da kan du bruke YOY, der får du 50 sms gratis som du kan sende fra mobiltelefonen direkte. Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. februar 2003 #10 Del Skrevet 13. februar 2003 Har bytta om til Chess jeg Har ikke sponset telenor med fem øre de siste tre årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 13. februar 2003 #11 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg hadde ikke forventet at det kom til å vare. Telenor har for mye makt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 14. februar 2003 #12 Del Skrevet 14. februar 2003 Hvis du tar utgangspunkt i at det aller meste av data som vi ser og hører kan overføres i digitalt format.....bilder, lyd osv......og kun forholder deg til det, vil sms ha en minuttpris på rundt kr. 15 000,- når man sammenlikner dens datamengdepotensiale med den datamengde som går igjennom eteren ved en vanlig analog samtale og sammenholder prisene. Og kostnaden for teleoperatørene ved å ta hånd om de sms`er du sender er minimal. Så de tjener grovt på det. Hvor mange meldingspip hører du daglig, inklusive de som kommer til din telefon? Milo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå