Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes, jeg hadde eggløsning den 4 januar - fortsatt, 5 dager etter, har jeg steike vondt underlivet!! I tillegg har jeg øm korsrygg og ømme brystvorter (gjør faktisk vondt på dem)...også er jeg så trett. I går klarte jeg ikke komme me påjobb før kl 12!! Ringte om morgenen og aner knapt hva jeg sa, bare noe om at jeg ikke orket komme...hehehe... :)

Er generelt "uggen"...

Noen flere so har hatt det slik? Kan det være graviditet eller er det bare mine ønsker om å være det, som spiller meg et puss, kanskje...

Håper høre fra dere som har hatt det slik...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat på samme måten, aner ikke hva det er, noe er det hvert fall. Har du sjekka at du ikke har eggløsning nå? at den f. eks kom litt senere enn du trodde..

Jeg tok en el test i går kveld som var negativ...

Skrevet

Jeg erfarte det at hvis jeg kjente etter hadde jeg alle de graviditetssymptomene som fantes, og den måneden jeg ble gravid hadde jeg også det, men ingen endring fra de foregående månedene. Var også veldig trøtt, men det kom ikke før senere, det er vel uansett tidlig å merke noe bare 5 dager etter ;)

Det jeg mener å si er at når man ønsker seg å bli gravid hender det veldig ofte at det dukker opp symptomer også, men det betyr jo ikke at du ikke er gravid for det :)

Skrevet

Linda Marie: Tok EL-test 4 januar som var positiv, og det var den også dagen etter. ikke positiv nå, så det er ikke eggløsning...

Angelou:Helt enig at det må være tidlig å merke noe etter så kort tid, men noe rart er det med meg.. sukk...Får vel bare vente i spenning på mensen... sukk...merkelige greier dette.

Skrevet

De to siste syklusene har jeg hatt smerter i venstre side etter EL. Jeg trodde det hadde noe med at jeg hadde en EXU i høst, at kanskje egglederen min er "sår" eller noe.. Gravid var jeg iallfall ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...