blå Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har brukt Biotherm serien, men jeg syns den har begynt å svi så veldig. Så nå har jeg lyst til å prøve noe annet, helst uten parfyme. Kanskje noe på apoteket. Det behøver jo ikke å være så dyrt heller da..he he Noen som har noen anbefallinger til en god serie for normal hud til en 30 åring
Mary_H Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Vil anbefale deg Dermalogica produkter! Jeg elsker ultra calming cleanser og skin smoothing creme. Det er produkter uten parfyme som er skikkelig gode. Kan bestille fra strawberrynet.com der får du det mye billigere
Gjest Deception Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 På apoteket får du produkter fra La-Roche Posay (eller hvordan det enn staves), som er veldig bra. Du kan også vurdere Avene.
Sarke Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Hvis du er på utkikk etter en ansiktskrem vil jeg anbefale grønn Carbaderm som du får kjøpt på apoteket. Jeg tåler ikke parfyme og den er fantastisk mot tørr hud. Helt genial rett og slett. Alle som jeg har anbefalt den til har blitt hekta. Men husk, den grønne og ikke den rosa.
Gjest Fjellsippa Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Jeg bruker Vichy Novadiol, og er veldig fornøyd med den. Har også brukt andre produkter fra Vichy, som jeg var veldig fornøyd med. Vichy selges på apoteket. Endret 9. januar 2007 av Fjellsippa
Rexina Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Body Shop sin Aloe Vera-serie. Helt uten parfyme og parabener Og de er veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå