Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #1 Del Skrevet 13. februar 2003 Tips om gave til mannen? Er så mye lettere den andre veien: roser, konfekt, bamser osv. Men hva med han? (tom for ideer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. februar 2003 #2 Del Skrevet 13. februar 2003 blir ikke menn glade for blomster..? (åååååååå ssssshhhhiiiiiiiiiiiiittttttttttt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolverine Skrevet 13. februar 2003 #3 Del Skrevet 13. februar 2003 Gi ham en "sixpack" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 13. februar 2003 #4 Del Skrevet 13. februar 2003 En ren seng, stearin-lys-belysning, massasje med massasjeolje, avslappende musikk og det som måtte komme etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. februar 2003 #5 Del Skrevet 13. februar 2003 Joplaya skrev ren seng, stearinlys osv. Denne stemmer jeg også for. Oppå puta legger du en stk rød rose, samt en av disse fine sjokolade-platene som selges på STOP GAP på Nathionalteateret. Sjokoladene har forskjellige tekster og tegninger utenpå, og er kjemesøte!! Ha en god valentins-dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2003 #6 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg fikk verdens beste gave av exen min for noen år siden, det var jente som visste hvor banrlsige vi gutter kan være.. fikk racerbilbane! og hennes uavbrutte tilstedeværelse resten av kvelden hvor vi satt og kjørte racerbil til langt på natt. Iblandet litt koseprat (jada, og bilprat), så ble det faktisk etterhvert noen fine timer innse det jenter, det er ikke bare dere som liker unyttige dippedutter og nips, vi har faktisk en liten uskyldig gutt boende inni oss (i alle fall de fleste), hvor et lite hopp tilbake til uavbrutt guttemoro kan være vel så flott som en romantisk middag med lys og mye annet karakterstressende greier. så er det litt gøy da, når vi treffes og hun spør om jeg ennå har bilbanen akk, ja. WildThing "når alle andre muligheter er prøvd, er sjokolade eneste løsningen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 14. februar 2003 #7 Del Skrevet 14. februar 2003 typisk meg å dytte inn et svar uten å logge meg inn først. jeg hadde ikke funnet hodet mitt om det ikke satt fast på meg WildThing "you call me dimitri. you really shouldn't do that" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå