Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=151976
Minien Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Godt å høre. Jeg må ærlig innrømme at jeg var en av spekulantene, selv om jeg håpet at det ikke var slik.
Gamle Alex Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=151976 ← jeg er også en av de som har spekulert , men de ter også etter å ha sett ha møtt han et par ganger ute Men tragisk uansett
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 tragisk fremdeles så klart, men godt for alle rundt han å få vist verden det som har vært klart for mange lenge.
Antoinette Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Det har ikke vært "klart for mange lenge" hva JW døde av. Analyse av prøver tatt etter obduksjon tar tid. Når en tilsynelatende sunn og frisk mann dør ung vil det alltid oppstå selvmordsrykter og dette rammet særlig JW. Men godt å vite at han døde naturlig og mest sannsynlig uten smerter og lidelse. Endret 9. januar 2007 av orakel
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Jeg var også en av de som trodde det var selvmord først, men det var rett og slett pga hvordan media skrev om dødsfallet. De nevnte ikke dødsårsaken med et ord, og akkurat det er vanlig når det dreier seg om selvmord. Når det ikke er selvmord bruker det å stå f.eks. "Det ser ut til at dødsfallet hadde naturlige årsaker" el. Så jeg synes faktisk at Dagbladet og VG la opp til at det skulle bli spekulasjoner.
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 obduksjonsrapporten er jo klar, men det er en ganske vag begrunnelse for årsaken. (og det mener jeg den burde være for ingen har krav på å vite hvorfor hjertet hans stoppet, det er en privatsak)
Gjest Madam Felle Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Like greit at de har gått ut med den, så stopper kanskje de fleste spekulasjonene. Men selvfølgelig lurte man, når et så ungt menneske plutselig dør. Håper bare han sovnet stille inn, og at han ikke hadde det vondt.
Gjest Silmarill Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Godt for familien og venner + alle fans av han å endelig få vite dette! Han er uansett dypt savnet, men han lever gjennom oss med den fantastiske og flotte stemmen han hadde! Endret 9. januar 2007 av orakel
Tekla Skrevet 11. januar 2007 #11 Skrevet 11. januar 2007 Ikke unaturlig at det blir spekulasjoner når et så ungt menneske plutselig blir funnet død i sin egen seng, men positivt at de går ut med dødsårsaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå