Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre.

Jeg må ærlig innrømme at jeg var en av spekulantene, selv om jeg håpet at det ikke var slik.

Gjest Gjesta
Skrevet

tragisk fremdeles så klart, men godt for alle rundt han å få vist verden det som har vært klart for mange lenge.

Skrevet (endret)

Det har ikke vært "klart for mange lenge" hva JW døde av. Analyse av prøver tatt etter obduksjon tar tid.

Når en tilsynelatende sunn og frisk mann dør ung vil det alltid oppstå selvmordsrykter og dette rammet særlig JW.

Men godt å vite at han døde naturlig og mest sannsynlig uten smerter og lidelse.

Endret av orakel
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg var også en av de som trodde det var selvmord først, men det var rett og slett pga hvordan media skrev om dødsfallet. De nevnte ikke dødsårsaken med et ord, og akkurat det er vanlig når det dreier seg om selvmord. Når det ikke er selvmord bruker det å stå f.eks. "Det ser ut til at dødsfallet hadde naturlige årsaker" el. Så jeg synes faktisk at Dagbladet og VG la opp til at det skulle bli spekulasjoner.

Gjest Gjesta
Skrevet

obduksjonsrapporten er jo klar, men det er en ganske vag begrunnelse for årsaken. (og det mener jeg den burde være for ingen har krav på å vite hvorfor hjertet hans stoppet, det er en privatsak)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Like greit at de har gått ut med den, så stopper kanskje de fleste spekulasjonene. Men selvfølgelig lurte man, når et så ungt menneske plutselig dør. Håper bare han sovnet stille inn, og at han ikke hadde det vondt.

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Godt for familien og venner + alle fans av han å endelig få vite dette!

Han er uansett dypt savnet, men han lever gjennom oss med den fantastiske og flotte stemmen han hadde! :dagens-rose:

Endret av orakel
Skrevet

Ikke unaturlig at det blir spekulasjoner når et så ungt menneske plutselig blir funnet død i sin egen seng, men positivt at de går ut med dødsårsaken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...