Gjesten29 Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Bilder med tydelige budskap;) de var virkelig ekle, en slags ny mobbing ute og går, hm. Noen som vet om hvor utbredt dette er ? En anmeldelse fører vel ikke frem noen steder, det kommer ikke frem avsender. Skjønner ikke hvordan noen kan synke så dypt som det der.
Gjest grønnsåpe Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Ut fra det jeg har hørt er det faktisk en del slike meldinger der ute. Det er så synd at slikt skjer. Hva om små unger ( nå har vel ikke de mobil da.. eller jo forresten, de begynner vel å få mobiler når de går i 5/6 klasse. Alt for tidlig, spør du meg. Men det er en annen diskusjon) får en slik melding ? Huff.
Gjesten29 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2007 Først fikk jeg ett dødningshode Så ett kvinnelig kjønnsorgan og rett etterpå en gutt på ca 12 år med fårete "glis" Jeg tolker det som dø fitte hilsen gutt. Men jeg har da ikke såret noen, har ingen fiender-trodde jeg,tydligvis er det en som ikke vil meg vel. Men men, hvis noen synker så lavt så...men er jo ekkelt også. Og det er vel det som er meningen til avsender, det skal vel vekke noen reaksjoner hos meg.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Tydelige budskap? Innlegget var ikke tydelig nok til å skjønne hva det gjalt Men nå har jeg ikke bildefon heller, så jeg aner ikke.
Gjest gjesta Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Vet du ikke hvem som sendte det? Alle mobilnr. skal jo være registrerte nå.
Gjesten29 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2007 Tydelige budskap? Innlegget var ikke tydelig nok til å skjønne hva det gjalt Men nå har jeg ikke bildefon heller, så jeg aner ikke. ←
Gjesten29 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2007 Vet du ikke hvem som sendte det? Alle mobilnr. skal jo være registrerte nå. ← Nei, ingen tlf nummer. Jeg tror det er sendt fra en data maskin.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 *ubrukelig* Kan jo hende det betydde "Jeg er satanist og har lyst på fitte, se så kjekk jeg er, da!"
Gjesten29 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2007 *ubrukelig* Kan jo hende det betydde "Jeg er satanist og har lyst på fitte, se så kjekk jeg er, da!" ← Jeg tror nesten jeg får slå meg til ro med det! Svar får eg aldri uansett
Gjest gjesta Skrevet 8. januar 2007 #10 Skrevet 8. januar 2007 Kanskje den egentlig ikke var rettet til deg? Kjenner eksempelvis til at noen barn sitter og sender tullemeldinger a la slik tidligere kohorter tulleringte. Eventuelt kan den også ha blitt feilsendt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå