Gå til innhold

hvordan gjør/gjorde dere det

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og min kjære har lagt fra oss drøpmmen om et lite bryllup i hellas, men vi vil fremdeles ha et lite og intimt minneverdig og spesielt bryllup her hjemme i norge.

men er litt tom for ideer.

noen som har erfaring med små brylluper?

hvordan gjøres til en spesiell dag?

må være innen rimlighetens grenser.

somebody?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal gifte oss i sommer og har alltid vært bestemt på at vi ønsker et lite bryllup. Vi er heller ikke kristne noen av oss så kirkebryllup er totalt utelukket. HEF har jeg ingenting til overs for, så det blir borgerlig bryllup på tinghuset i Oslo. Det blir kun nærmeste familie (dvs våre foreldre + søsken med partnere) til stede. Vel, under selve vielsen kommer også et par venner, men til middagen blir vi bare familien. Etter vielsen (som skal være så sent som mulig) ser jeg for meg at vi bruker litt tid på bilder, kjører gjerne rundt til f.eks. Akershus Festning, Botanisk Hage e.l. Deretter blir det god middag på en restaurant som har chambre separée, der tilbringer vi nok det meste av kvelden med god mat og drikke, før vi kjører (taxi) hjem til oss for kaker og kaffe (eller noe sånt). Dette blir i allefall perfekt for oss. Det aller viktigste er at vi blir gift og at vi får dele dagen med dem vi er mest glad i.

Skrevet

Vi skal ha et lite bryllup i Danmark.

Vi tar med oss kun nærmeste familie og forlover. Dvs foreldre og søsken med partner.

Vi kommer ikke til å betale tur for familien, kun halpvarten for forloverene.

Vi har ikke stor budsjett så vi håper familie kan hjelpe litt til, men festen etter vielsen kommer til å bli uformell.

Vi har familie der så vi vurderer en koselig hagefest istedenfor middag ute.

Skrevet

Vet ikke helt hva slags tips du er ute etter?

Det viktigste for å skape god stemning er først og fremst hyggelige folk :)

Velg et lokale som er passe stort, og intimt til et lite selskap.

Hageselskap med lanterner i trærne, fakler, blomster, musikk i bakgrunnen, god mat og vin høres herlig ut spør du meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...