Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke klart å finne ut hvordan håret skal settes opp på den store dagen, hva med dere? Har noen evt bilder? jeg trenger inspirasjon.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger på meg her, er helt blank jeg også. Så kom gjerne med masse gode ideer.

Skrevet

Så fin side, her var det virkelig litt av hvert. Fant mye fint på den siden der jeg,ikke bare hårfrisyrer. Takk :klem:

Skrevet (endret)

Klarer ikke helt å bestemme meg....men ser for meg noe SLIKT

Endret av *Emma*
Skrevet

Er det merkelig dersom man har krøller på den store dagen, men til vanlig har verdens strieste hår. Syns det er så mange fine frisyrer med krøller, men er redd jeg skal blir for "fremmed" på bryllupsdagen...

Gjest Ballerina
Skrevet
Er det merkelig dersom man har krøller på den store dagen, men til vanlig har verdens strieste hår. Syns det er så mange fine frisyrer med krøller, men er redd jeg skal blir for "fremmed" på bryllupsdagen...

Å nei! Det skal jeg ha! Slik at blomstene passer fint inn sammen med hårfrisyren min og at det ser skikkelig romantisk ut :) Frisøren min sa at det "måtte" jeg ha ;)

Skrevet

Spinnvill - nei det syns jeg ikke er rart....ikke hvis det ikke føles rart for deg.

Skrevet

Jeg har stritt hår til vanlig, men skal ha krøller og ha det løst... tror ikke det blir rart.. fork jeg skal jo ikke ha permanent, men heller mer romantiske bølger ;)

Skrevet

Synes det er vanskelig.. Vil ha håret oppsatt foran, og langt i nakken..

Mulig jeg må sette inn extension bak, vil ha det krøllete nedover ryggen...

Trenger tips jeg også, og bilder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...