Mona32 Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Sitter og ser på TV2 nå. Programmet er nettopp begynt, men det lille jeg har sett ser veldig rørende ut. Beundrer personer som dama i programmet, positiv, blid og "stå-på-humør"!!!! Utrolig at det finnes slike personer!!! Men for en skjebne!!!!
Gjest Blanca Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Jeg ser på og hun er virkelig imponerende. Jeg kunne nok ikke vært et like godt menneske i en slik situasjon er jeg redd for.
Mona32 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2007 Nei, sånne mennesker må inneha en kvalitet som de fleste av oss ikke har! Det er helt fantastisk!
Tuddelidu Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Jeg fikk ikke med meg begynnelsen av programmet - hva har egentlig skjedd med ham?
Gjest Blanca Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Han fikk en form for demens/hjernesvinn.
Hilde Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Såvidt jeg fikk med meg har han "hjernesvinn", legene tror det er en form for alzheimer. Jeg er voldsomt imponert over kona hans, og det mest utrolige er at hun faktisk omfavner livet og har det BRA, og ikke gjør dette av medlidenhet.
nat26 Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 Gud,for en fantastisk dame.Tror nok ikke at det er mange som henne nei
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 Utrolig sterk dokumentar! Setter ting i perspektiv..
Gjest grønnsåpe Skrevet 8. januar 2007 #10 Skrevet 8. januar 2007 Huff, jeg tenkte jo å se det i kveld Går det i reprise ?
Gjest gjesta Skrevet 8. januar 2007 #11 Skrevet 8. januar 2007 Helt fantastisk. Jeg hadde aldri klart det samme. De pleier å vise reflektor i reprise om lørdagen tror jeg. På dagtid.
Gjest lazuli Skrevet 9. januar 2007 #12 Skrevet 9. januar 2007 Beundringsverdig! Snakk om å gjøre det beste ut av en utrolig trist historie
Gjest lazuli Skrevet 9. januar 2007 #13 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Huff, jeg tenkte jo å se det i kveld Går det i reprise ? ← Om den ikke går i reprise, så ligger den på web tv Edit: Den går i reprise på TV2 lørdag kl 13.30 Endret 9. januar 2007 av lazuli
Nasseline Skrevet 9. januar 2007 #14 Skrevet 9. januar 2007 Det var virkelig beundringsverdig å se hvordan hun tok seg av mannen sin. Og hun virket så oppriktig... Hun elsket ham FAKTISK...
Mona32 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 9. januar 2007 Hmmmm.... Lurer på hva det er som gjør sånn at noen er så totalt uegosistisk og selvoppofrende. Selv mente hun at hun ikke forsaket noe, og i min verden og i mine øyne er jo det nesten umulig å fatte og forstå. Tror hun hadde en ganske sterk gudstro... Er det det som kan være en årsak til det - eller er det bare sånn hun er - eller muligens en kombinasjon av begge deler??? Nå er ikke dette ment å bli en debatt omkring tro/ikke tro og personlighet, men tenker at som religiøs tar du f.eks ekteskapsløftet som er gitt i kirka mer alvorlig enn de som ikke har ei spesiell gudstro, uten å generalisere verken den ene eller den andre veien. Uansett: ei beundringverdig kvinne, og som kanskje får oss andre til å reflektere litt "dypere" omkring egen livssituasjon enn det vi gjør til daglig...
Gjest Silmarill Skrevet 9. januar 2007 #16 Skrevet 9. januar 2007 Ja, jeg så det programmet! For ei flott og beundringsverdig dame og hvilket ståpå humør! Utrolig.
Leone Skrevet 9. januar 2007 #17 Skrevet 9. januar 2007 Jeg grina meg gjennom nesten hele programmet Utrolig sterkt! Og virkelig beundringsverdig!!!
Gjest grønnsåpe Skrevet 9. januar 2007 #18 Skrevet 9. januar 2007 Om den ikke går i reprise, så ligger den på web tv Edit: Den går i reprise på TV2 lørdag kl 13.30 ← okei tusen takk
Litt Lost Skrevet 10. januar 2007 #19 Skrevet 10. januar 2007 Ja, hun er sterk. Ikke mange andre som hadde klart dette! Men jeg synes også hun hadde litt vrangforestillinger, og jeg fikk litt følelse av at hun gjorde dette også litt på trass. Man skulle f.eks ikke synes synd i verken henne eller mannen - og irettesatte sin far da han sa "stakkar Ståle". Hun hadde også en tro på helbredelse og mente at Ståle kunne bli frisk igjen - dette etter at hun har jobbet med demente i flere år og kjenner til det medisinske. Dette ble litt kritikk, men kanskje det er disse holdningene hun trenger for å gjennomføre det hun gjør hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå