annine Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Nå har de ENDELIG fått inn igjen foundation og mye mer Har allerede rukket å bestille, har ventet siden august for pokker
GoldenGlow Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 JIPPI! Da skal jeg endelig få prøvd foundation dems også så det ikke før nå jeg! Men synd det ikke er øyenskygger.. Men kommer vel kanskje snart
GoldenGlow Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Men hvem farge er fin om man har naturlig gyldenbrun hud....? Har aldri prøvd dem ser du så er litt grønn på fargene dems..
Gjest Blanca Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 ...og for første gang i min SN-historie er det umulig å få bestilt, får feil på siden uansett hvilken nettleser jeg velger
annine Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2007 GoldenGlow: Har ikke peiling på farger og slikt, jeg bruker medium beige slik som "alle andre". Har iallfall fått inntrykk av at det er den de fleste bruker.. mulig at du med gyllenbrun hud må gå et hakk mørkere enn den da? Men som sagt, jeg har ikke peiling, vet tross alt bare så vidt hva som passer meg selv jo!
Gjest *Fiona* Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Er det på SN det er billigst? Hørte noen snakket om colorfulsprinkles, men den er uprøvd for min del hittil.
Karamba Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Selvfølgelig så har de ikke medium beige inne...
IdaC Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Selvfølgelig så har de ikke medium beige inne... ← De har hatt det i går men ble veldig fort utsolgt.
Little sister Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 ville åsså ha medium beige men fikk mineral veil da Takk for tips Annine
Lille Grete Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 Hvordan er fargen medium? Mye mørkere enn medium beige?
Lille Grete Skrevet 9. januar 2007 #12 Skrevet 9. januar 2007 Fant noe om fargevalg på bareminerals.com. Det står at om man har "medium skin, neutral undertones" så passer fargen medium. Har man "golden undertones" passer medium beige. Men hvordan vet man om man har nøytral eller gylden undertone?
Karamba Skrevet 9. januar 2007 #13 Skrevet 9. januar 2007 Beautybridge er mye billigere enn SN ← Ja, jeg vet, men de er også utsolgt for medium beige. Jeg finner den ihvertfall ikke...
Little sister Skrevet 9. januar 2007 #14 Skrevet 9. januar 2007 Hvordan er fargen medium? Mye mørkere enn medium beige? ← Den er litt mer "lilla-rosa aktig" enn medium beige. Men jeg kan bruke fair, fairly light, medium beige og medium uten at jeg merker den store forskjellen.
Gjest Fruktfat Skrevet 9. januar 2007 #15 Skrevet 9. januar 2007 jeg bestilte en haug prøver fra colorfulsprinkles igår fordi jeg ikke har peiling på hvilke farger som passer meg. koster 4dollar pr prøve. verdt å prøve for de som ikke er sikre på fargen?
Karamba Skrevet 10. januar 2007 #16 Skrevet 10. januar 2007 Nå har de fått inn medium beige igjen hos SN!!
Karamba Skrevet 10. januar 2007 #17 Skrevet 10. januar 2007 Beautybridge er mye billigere enn SN ← Nei, Beautybridge er ikke billigere. Har akkurat sittet og sammenlignet priser hos SN, Beautybridge og Colorfulsprinkles. Fant ut at SN har 1-2 $ lavere priser på sine produkter. I tillegg så ha de fri frakt.
MBelucci Skrevet 23. februar 2007 #19 Skrevet 23. februar 2007 Nu er jeg ganske sa usikker som alle dere andre.Pa hvilken ga farge jeg skal velge.Medim begie eller Medium. sommern kommer snart.Sa kanksje medium passer best? Medium er vel morkere vel??
S10nemor Skrevet 28. februar 2007 #20 Skrevet 28. februar 2007 Kan sikkert være lurt og bestille prøver om en er usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå