Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har de ENDELIG fått inn igjen foundation og mye mer :hoppe: Har allerede rukket å bestille, har ventet siden august for pokker :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JIPPI! :) Da skal jeg endelig få prøvd foundation dems også :) så det ikke før nå jeg! Men synd det ikke er øyenskygger.. Men kommer vel kanskje snart :)

Skrevet

Men hvem farge er fin om man har naturlig gyldenbrun hud....? Har aldri prøvd dem ser du :) så er litt grønn på fargene dems..

Gjest Blanca
Skrevet

...og for første gang i min SN-historie er det umulig å få bestilt, får feil på siden uansett hvilken nettleser jeg velger :sur:

Skrevet

GoldenGlow: Har ikke peiling på farger og slikt, jeg bruker medium beige slik som "alle andre". Har iallfall fått inntrykk av at det er den de fleste bruker.. mulig at du med gyllenbrun hud må gå et hakk mørkere enn den da? Men som sagt, jeg har ikke peiling, vet tross alt bare så vidt hva som passer meg selv jo! :ler:

Gjest *Fiona*
Skrevet

Er det på SN det er billigst? Hørte noen snakket om colorfulsprinkles, men den er uprøvd for min del hittil.

Skrevet

Selvfølgelig så har de ikke medium beige inne... :sur:

Skrevet
Selvfølgelig så har de ikke medium beige inne... :sur:

De har hatt det i går men ble veldig fort utsolgt.

Skrevet

ville åsså ha medium beige :sur:

men fikk mineral veil da :)

Takk for tips Annine ;)

Skrevet

Hvordan er fargen medium? Mye mørkere enn medium beige?

Skrevet

Fant noe om fargevalg på bareminerals.com. Det står at om man har "medium skin, neutral undertones" så passer fargen medium. Har man "golden undertones" passer medium beige. Men hvordan vet man om man har nøytral eller gylden undertone?

Skrevet
Beautybridge er mye billigere enn SN

Ja, jeg vet, men de er også utsolgt for medium beige. Jeg finner den ihvertfall ikke... :tristbla:

Skrevet
Hvordan er fargen medium? Mye mørkere enn medium beige?

Den er litt mer "lilla-rosa aktig" enn medium beige. Men jeg kan bruke fair, fairly light, medium beige og medium uten at jeg merker den store forskjellen.

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg bestilte en haug prøver fra colorfulsprinkles igår fordi jeg ikke har peiling på hvilke farger som passer meg. koster 4dollar pr prøve.

verdt å prøve for de som ikke er sikre på fargen?

Skrevet

Nå har de fått inn medium beige igjen hos SN!! :hoppe:

Skrevet
Beautybridge er mye billigere enn SN

Nei, Beautybridge er ikke billigere. Har akkurat sittet og sammenlignet priser hos SN, Beautybridge og Colorfulsprinkles. Fant ut at SN har 1-2 $ lavere priser på sine produkter. I tillegg så ha de fri frakt.

• 1 måned senere...
Skrevet

Nu er jeg ganske sa usikker som alle dere andre.Pa hvilken ga farge jeg skal velge.Medim begie eller Medium.

sommern kommer snart.Sa kanksje medium passer best?

Medium er vel morkere vel??

Skrevet

Kan sikkert være lurt og bestille prøver om en er usikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...