Gå til innhold

Trenger hjelp,,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble utsatt for vold for ca en uke siden.......

Ble sykemeldt en uke, slappet av....... og snakket en del med de rundt meg om det som skjedde...

Har fått anmeldt han mannen, det er jeg glad for.

Men nå i ettertid har jeg forstått hvor mye det egentlig har gått inn på meg.

Jeg har vært amper, irritert og mye sinne innvendig. Jeg jobber hele tiden med kunder, og i dag fikk jeg en som ikke var særlig grei. Han ville ikke vente, slang neven i bordet og gikk.............. Jeg fikk ikke sjangs til å snakke ferdig. Jeg følte som jeg kræsja innvendig og måtte kjempe for å holde tilbake tårene......

Det som skjer inni meg nå er fælt, det ene sekundet er jeg på toppen av verden og det andre helt nede.........

Hvor kan jeg hendevende meg for hjelp?

Jeg føler jeg ikke kan beskrive meg, føler meg egentlig helt dum........ Har ikke lyst å være "psykisk syk"...........

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Gå til fastlegen din og få deg noen å snakke med. Fastlegen kan henvise deg videre. F.eks har jeg god erfaring med å gå til psykiatrisk sykepleier, det er gratis. Du behøver ikke å være "psyk" for å gjøre det. Men du har jo blitt utsatt for en voldsepisode, og posttraumatisk stress er nokså nærliggende å anta at du lider av. Det er fort gjort at sånt blir et større og større problem hvis du ikke får gjort noe med det, så ring legen i morgen!

Dette ordner seg, men det går nok dessverre ikke over helt av seg selv. :klem:

Skrevet

Fått råd av ei venninne - ho har kontakter i politiet osv ...

Så ting ordner seg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...