Gjest Heksen Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Jeg er så glad!!! Jeg har akkurat truffet en kjempe herlig fyr og han er veldig interessert. Jeg har kviet meg veldig for å treffe noen jeg liker for jeg har herpes og synes det er helt forferdelig. Hvordan skal jeg si det, når skal jeg si det, tenk om ingen vil ha meg pga det osv osv... Men så tok jeg mot til meg og fortalte det til han. Vi har ikke en gang kysset hverandre ennå. Jeg sa at jeg forstår det om du vil bryte kontakten. Og han sa at det ville han ikke, han ble ikke skremt. Jeg er så lettet og glad at jeg svever! Tenk at det finnes sånne mennesker. Kanskje er det håp for meg alikervel...
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Kanskje han også har det? Eller lignende.
Gjest Heksen Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Kanskje, det spiller ikke noen rolle for meg... Eller så kan det jo hende at han faktisk syntes at jeg var så interessant at det ikke betydde noe for han? Eller....?
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Det er da ikke noe problem! Kjæresten min (gjennom 8 år) har det men ikke jeg, vi lar bare være å kysse ol når han har utbrudd! PS - bra at det fortsatt finnes gutter som ikke er så overfladiske
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Mener du herpes på leppene nå eller? 90 % av norges befolkning har dette viruset latent i kroppen. Det er rett og slett no big deal. Skjønner mer hva du mener om det er herpes nedentil du har da......
Gjest grønnsåpe Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Jeg trodde alle munnsår var herpes, jeg :klø: ← jeg også :klø: ikke de "tørrsårene" da såklart..
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 Jeg trodde alle munnsår var herpes, jeg :klø: ← Finnes både herpes type 1 og 2, og det blir mer og mer vanlig at man finner dem om hverandre både på munn og kjønnsorgan. Man ser altså ikke den tradisjonelle delingen mellom munn herpes og kjønnsorgan herpes lengre. Tror ikke at 90% av den voksne befolkingen har munn herpes, vi lærte mellom 60-70% på forelesning. Men det uansett slik at de aller fleste av oss har antistoffer.
Gjest Heksen Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 Det er kjønns herpes jeg har (uff, for et fælt ord ) Nå ble jeg redd for at han kanskje trodde det var på leppa jeg mente siden ejg ikke sa kjønns herpes. Men jeg fortalte at jeg fikk det når jeg ble voldtatt for mange år siden, så da skjønner han det vel? Eller kanskje ikke. Nå ble jeg redd igjen
Bindy Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 Ta det med ro...!!! Han tenkte nok riktig han og! Jeg har også herpes og fortalte det til samboern min like etter vi møttes. Han tok det med knusende ro! Bare å være ærlig og være forsiktig når det står på. Mer er det egentlig ikke å gjøre!
Sukkersøta Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 Så bra at han "taklet" det så greit TRIST å høre at du fikk det på den måten Håper du har fått hjelp for det, voldtekten altså. fra meg
Gjest Heksen Skrevet 9. januar 2007 #12 Skrevet 9. januar 2007 Tja, hjelp og hjelp. Det var nok en eks for mange år siden som var hjelpen min. Men det går bra med det, tenker sjeldent på det. Bortsett fra i sånne situasjoner som nå... Takk for klemmen, den varmet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå