Gå til innhold

hardt og fort

Fremhevede innlegg

Gjest hardhendt
Skrevet

jeg er veldig glad i å kjøre damen hardt og fort samtidig, så hardt jeg kan. det gir meg mye, men hun er dessverre ikke så glad i det.

Fungerer det ofte slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, sex er som baken og den er jo som kjent delt i to.. Noen liker det røft og andre liker det slow.

Ja, takk begge deler sier da jeg... :)

Gjest Snuske
Skrevet

Smak og behag, jeg foretrekker både hardt og sakte, alt etter settingen :)

Skrevet

Hardt, fort og rått er best.

Og rolig, "jeg-elsker-deg-sex" engang i blant.

:sjarmor:

Skrevet
Hardt, fort og rått er best.

Og rolig, "jeg-elsker-deg-sex" engang i blant.

:sjarmor:

Enig.

Skrevet

Jeg kommer ikke av hardt og fort alene. Det må bygge seg opp og jeg må være klar for hardt og fort.

Men det kan være hardt og fort og ømt og kjærlig på en gang.

Jeg antar hun ikke syns noe særlig om det fordi hun føler seg mer som en oppblåsbar barbara enn en du er glad i. Det er samspillet og nærheten som er opphissende, ikke de rene mekaniske tingene som hurtighet og slagkraftighet.

Skrevet

Jeg vil ikke ha det hardt og fort hele tia, vel. Da kommer jeg med en gang.

Skrevet

Jeg eeeeeelsker å bli tatt hardt og rått..... :sjarmor:

At han er så kåt at han ikke lengre kan styre seg og tar meg med "makt"..og gjør som han vil med meg ;)

Skrevet

Hardt og fort inn, ut, inn, ut, inn, ut er det bare min mann som har utbytte av. Selv om jeg kan tenne på at han blir så opphisset at han bare mååååååå, så er det skikkelig nedtur om hele samleiet består av tempo. Da blir jeg, som en annen sier over her, redusert til en "hvemsomhelst" som han kun bruker for å få tømt seg.

Nå synes jeg variasjon er tingen. Han må gjerne "bange" på som bare det når han kommer, men før det er det greit om han tenker på meg også.

Nå blir det jo kun rett på sak og tempo når vi har oss en kvikkis. Men da er det greit at det er utelukkende for hans nytelse. Jeg er jo ikke blitt kåt engang før han er ferdig. Så da stiller jeg meg til disposisjon for hans del. Når vi skal bruke litt lengre tid så må det varieres. ;)

Forstår at damen din ikke synes noe om din måte å knulle på om du _alltid_ kjører rett på sak med din greie...... Det skal jo helst funke for begge to.

Skrevet

Hardt, fort og lenge er herlig, men om vi ikke hadde gjort annet hadde jeg kommet til å kjede meg skvett ihjel. - Og det er slett ikke meningen.

• 11 måneder senere...
Skrevet
jeg er veldig glad i å kjøre damen hardt og fort samtidig, så hardt jeg kan. det gir meg mye, men hun er dessverre ikke så glad i det.

Fungerer det ofte slik?

Vet ikke hvor ofte det er slik, men jeg er enig med deg. Hardt, veldig hardt og fort er best.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg liker veldig godt å bli tatt hardt og fort bakfra..mmm kjempedeilig ;D

Gjest *nurket*
Skrevet
Jeg liker veldig godt å bli tatt hardt og fort bakfra..mmm kjempedeilig ;D

Enig!!

Skrevet

Jeg tror det er flere jenter som liker det ja. Samboern min greier tilogmed ikke å holde følge med meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...