Litt Lost Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Kan noen hjelpe meg med å si noe om hvilken frakk jeg kan kjøpe til min kjære? Han har aldri hatt noen frakk. Jeg tenker på en penfrakk som skal utenpå dress når han skal i bryllup, dåp, julebord, o.l. Tenker på hva slags type som kan fungere på han, finnes sikkert mange flotte herrefrakker der ute. Litt om min kjære: Han er 1,67 høy, ca 70 kg. Han har en slank figur, en trekant overkropp - brede skuldre og smalner inn i livet, da skjønner dere forhåpentligvis hva jeg mener med det Noen tanker om hvordan en slik frakk bør se ut på min kjære? Kom gjerne med konkrete forslag. Jeg har aldri kjøpt en herrefrakk før og har heller aldri sett på de noe særlig, så jeg vet jo ikke engang hva som finnes der ute. Her er jeg ikke bare litt lost, men helt lost
Christiane Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Du kan prøve Ferner Jacobsen i Stortingsgaten eller Follestad Trend i Valkyriegaten. Ferner Jacobsen har et enormt utvalg frakker i 2.etage. Normalt er prisklassen det meste fra 3500 og oppover. Du får også kjempemye hjelp av personene som jobber der. Jeg er ikke så sikker på prisnivået på Follestad Trend, men du får sikkert en flott dress for 4000. De har en del fra Hugo Boss mener jeg å huske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå