IdaC Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Nå har jeg endelig fått bestilt meg denne foundation. Men jeg lurer på om det går an å legge den med "vanlig" stor børste som jeg har fra lancome eller er det best å bruke Kabuki børste?
Gjest Phenomena Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Ja det går an å legge med en annen børste enn kabuki, det er alt etter hva du selv syns er best det.
Scheherazade Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Du kan selvsagt prøve, men min erfaring er at det er best med en børste spesiallaget for formålet. Jeg har prøvd litt ulike, men får best resultat med en "ordentlig" mineralbørste, liker ikke ID sine, de røyter, men har en fra gloMinerals, den er god. Og veldig dyr dessverre, forstår godt dersom du ikke vil spandere så mye når du har en kost fra før. Du trenger forresten ikke kabukikost, det er bare en type kost for mineralsminke, den er tettere (flere hår) enn andre koster og gir derfor et mer dekkende resultat.
IdaC Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2007 Tusen takk for svar Da prøver jeg meg frem med de børstene jeg har og hvis jeg finner ut at jeg liker foundation så kommer jeg til å kjøpe en børste til formålet.
nynne Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 , liker ikke ID sine, de røyter, ← det er jeg så enig i! liker ikke id i det hele tatt.. jeg bruker faktisk den store børsten fra bodyshop jeg, og er veldig fornøyd med den;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå