LadyInRed Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Noen som vet om det er kommet en utgave av bladet MakeUp&Hår i 2007? I det siste bladet i 2006 står det nemlig ikke noe om når neste utgave kommer....
Gjest Blanca Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Ingen nye utgaver så langt i år. Mener neste utgave kommer i mars eller der omkring (det er 4 utgaver pr.år).
IdaC Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Ingen nye utgaver så langt i år. Mener neste utgave kommer i mars eller der omkring (det er 4 utgaver pr.år). ← Jeg og har lurt på dette og klarer ikke å finne ut av det. Men jeg tror neppe at det kommer så sent som i mars, da den forrige utgaven kom i november en gang mener jeg å huske.
LadyInRed Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2007 jeg har sendt dem mail, skal skrive svaret her når jeg får det synes egentlig det er dårlig når de ikke kan skrive sånt på hjemmesiden!
Lemon Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Jeg ville gjerne abb. på det bladet, men fikk beskjed om at de hadde sluttet med det. Kanskje pga. at de ikke lenger skal produsere det? Jeg vet ikke....
Søtpotita Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Stod det ikkje at neste blad kom i mars/april? Skal dei slutta og gi det ut?
LadyInRed Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2007 Stod det ikkje at neste blad kom i mars/april? ← jeg har sett gjennom hele forrige utgaven, og finner INGEN info om når neste utgave kommer i salg.
LadyInRed Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2007 Jeg ville gjerne abb. på det bladet, men fikk beskjed om at de hadde sluttet med det. Kanskje pga. at de ikke lenger skal produsere det? Jeg vet ikke.... ← Hm, i såfall er det dårlig at vi abonnenter ikke får raskt beskjed. men det er nok meget mulig, for det har alltid tidligere stått når neste utgave er og nå nevnes ikke lenger bladet på hjemmesiden til DetNye. Er det lenge siden du fikk denne beskjeden?
Gulphild Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 NEI, de kan umulig slutte! Det eneste norske sminkebladet i Norge.
Rosenrød Skrevet 8. januar 2007 #10 Skrevet 8. januar 2007 Oi, og jeg som liker dette bladet så godt. Håper ikke de skal slutte med det....
Emmely83 Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 Jeg er også begeistret for det bladet, håper det kommer i butikkhyllene snart!
IdaC Skrevet 9. januar 2007 #12 Skrevet 9. januar 2007 Sier som de andre, de kan jo ikke slutte med det uten å gi oss som abonnerer beskjed. Har tross alt betalt for et år kun kun fått et blad
Nemesis Skrevet 9. januar 2007 #13 Skrevet 9. januar 2007 Skulle de slutte med å gi det ut så hadde de nok gitt beskjed i siste nummer, så slapp av
Arwen Skrevet 9. januar 2007 #14 Skrevet 9. januar 2007 Hvorfor ikke bare sende dem en mail? Link til forlaget.
LadyInRed Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 9. januar 2007 Hvorfor ikke bare sende dem en mail? ← det har jeg allerede gjort, og nå har jeg fått svar: det vil bli laget to stk MakeUp & Hår neste år og disse vil bli sendt ut SAMMEN MED Det Nye nr 10 og Det Nye nr 14. Altså er MakeUp&Hår ferdig som eget blad. videre fikk jeg beskjed om at jeg som abonnent på MakeUp&Hår (har til nå kun fått 2 av 4 blader) vil motta to blader i 2007 og disse får jeg sammen med Det Nye (jeg abonnerer ikke på DetNye). Jeg tolker dette som at jeg får både DetNye og Makeup&Hår og er derfor veldig glad for 2 gratis DetNye MEN: jeg frykter at MakeUp&Hår ikke blir som det tidligere har vært, men kun i en minivariant...... Hvis så er tilfelle er det jo veldig irriterende for da får jeg jo liksom ikke det jeg har bestilt og betalt for. Vi får vente og se (til sommeren, nr 10 kommer nemlig ikke før i juli). Alle abonnenter får vel info i posten om dette etterhvert synes det var synd at de ikke fortsetter med MakeUp&Hår som eget blad, men det er jo så mange (nye) blad for tiden at det nok ikke er lett å drive med lønnsomhet. jeg hadde likevel trodd at dette bladet ville klare seg, ettersom det skille seg litt ut i mengden.men bladet har kanskje litt lite "damepreg" og fjortiser har ikke penger til å kjøpe rene sminkeblad.....
Gjest Blanca Skrevet 9. januar 2007 #16 Skrevet 9. januar 2007 Synes egentlig det er helt greit at de slutter med bladet. De første utgavene var litt underholdende, men de siste har vært preget av for mye reklame (både skjult og ikke skjult) og gjentakelser. Men jeg sier ja takk til et skikkelig magasin om hår og makeup om noen skulle komme opp med det.
Gjest Deception Skrevet 9. januar 2007 #17 Skrevet 9. januar 2007 Synes egentlig det er helt greit at de slutter med bladet. De første utgavene var litt underholdende, men de siste har vært preget av for mye reklame (både skjult og ikke skjult) og gjentakelser. Men jeg sier ja takk til et skikkelig magasin om hår og makeup om noen skulle komme opp med det. ← Enig med deg! Bladet er preget av "infomercials", og de virker temmelig ukritiske spesielt til produktene de beskriver. Noen ganger får de ting totalt feil, også, som for eksempel prisene til enkelte produkter (husker ikke spesifikt, men hadde akkurat kjøpt samme produkt, og husket hva det kostet). Skulle ønske noen kom opp med et GODT alternativ, for akkurat nå er det gratismagasinet til Esthetique en jevngod konkurrent, og gratis.
Rosenrød Skrevet 11. mars 2007 #18 Skrevet 11. mars 2007 Hmmm, lurer på hva de vil gjøre med oss som både abonnerer på Det Nye og Makeup&hår, gir de oss penger tilbake mon tro??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå