Gjest Miss Guided Skrevet 8. januar 2007 #1 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har et par treningsvhs'er som jo er fullstendig utdatert nå (VHS'er, men ikke treningen), men som var veldig kjekke å ty til når jeg ikke orket å gå ut av huset for å trene. Jeg har også pilates dvd hjemme som jeg bruker innimellom, men jeg savner en dvd med vanlig trening. Er det noen her som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Har søkt litt rundt på nettet uten hell, sikkert dårlig til å søke men........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Guided Skrevet 8. januar 2007 #2 Del Skrevet 8. januar 2007 Trenger ikke hjelp lenger, har funnet en treningsdvd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 8. januar 2007 #3 Del Skrevet 8. januar 2007 Uansett om du har funnet en, så vet jeg om en til IForm har en serie med trenings dvder, fikk en ny i posten i dag. "effektiv forbrenning", blir spennende så se om det virker.. Men står vel bare på meg... Desverre... hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Guided Skrevet 9. januar 2007 #4 Del Skrevet 9. januar 2007 Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå