Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

TV-en vår sier plutselig sproing når vi slår den på, og det er ganske tilfeldig om bildet kommer eller ikke, så nå må vi se oss om etter en ny. Hva koster en ok flatskjerm-tv, og er det noen som har tips til merke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20.000 blir for dyrt for oss, siden vi ikke hadde regnet med denne utgiften nå. Det må vel finnes noe billigere? Det trenger ikke å være den aller beste tv-en, da. Jeg aner ikke hva man skal se etter :sjenert:

Skrevet

Ja, nå har tv-en takket for seg, så jeg må kjøpe ny i morgen. Trenger tips om hva jeg skal spørre etter for å få en bra tv! Er det ingen som har greie på sånt?

Skrevet

Min mann satte seg inn i dette med flatskjermer og vi endte opp med en 32 tommer LCD fra Samsung. Den er veldig bra. Vi betalte ca 10.000,- på komplett.no

Anbefales. (Komplett.no er veldig rimelig i forhold til f.eks. elkjøp.. Og det er god service der. Rask levering.)

Tips: gå i en elkjøp/expert el.l. butikk og la deg inspirere og anbefale en tv. Kjøp den på komplett.no - eller andre nettsteder som selger slike ting.

Lykke til!

Skrevet

Takk for tipset! 32" er altså passe? Skal sjekke komplett.no med en gang, har ikke lyst å gå så mange dager uten tv (selv om det sikkert er sunt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...