kitekatt Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 (endret) Først: Pudder: Bruker nå transparent pudder fra Pureluxe, men dte hjelper lite. Blir kjempeblank i ansiktet, slev rett etter påføring. Hvilket vil dere anbefale meg? Har noen erfaringer med Clarins sitt? Bruker annen makeup og hudprod. fra Clarins også. Shampo/ kur: Har tynt fint hår som var veldig mykt (type englehår) som jeg fikk herpa fullstendig av 2 x permanent i sommer med 4 dagers mellomrom. Håret er nå skikkelig tørt og stålkullaktig (stivt) der permanenten sitter igjen. Har brukt formuer på kurer, klippet masse etc, og skal nå ut og handle shampoo/ kur igjen (bruker ikke balsam, men kur hver dag) Gjerne noe som retter ut håret da det er helt brusete og tørt fra øra og ned (og helt glatt over der det har vokst ut. ) Jeg føhner ut eller bruker rettetang hvis jeg skal bort. I tillegg har jeg tørr og til tider sår og avflassende hodebunn. ikke drekte flass tenker jeg, men det drysser fordi jeg er tørr og klør. Har brukt Kerastases Dermo Calm tidligere før permanentewn, men vet ikke om den er riktig nå. Jeg vasker håret hver dag, for det blir også fort fett (!) skikkelig morsomt hår med andre ord. hjelp... Edit: Legger til at I.D's mineralpudder heller ikke hjalp. Så m ha noe som VIRKELIG tar det blanke... Endret 8. januar 2007 av kitekatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå