Gjest Jon Are Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Hei alle sammen! Overskriften sier vel det meste..lurte egentlig på hva dere pleier å snakke om under akten? Med hilsen fra Jon Are
Gjest Eir Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Pleier folk å snakke sammen under akten? Vi ler en del, og griseprater noe, men det er alt.
Gjest glamourgirl Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Snakke? Hvis det snakkes, og det huskes etterpå, så går det vel på "fin, god, deilig, sexy, hard, snu meg, stor, ja, der, mer, dypere...."
Gjest Jon Are Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Hvorfor så forskrekket? Det er da den naturligste ting å snakke under akten! Er det virkelig ingen som gjør det? Med hilsen fra Jon Are
Gjest Pax Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 (endret) Med mindre det er griseprat eller noe som angår sexen, synes jeg det er avtennende å snakk under sex. (skulle han snakke for mye, kan jeg jo alltids sette på han en ball gag. ) Endret 8. januar 2007 av Succubus
Gjest niomi Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Snakke? Hvis det snakkes, og det huskes etterpå, så går det vel på "fin, god, deilig, sexy, hard, snu meg, stor, ja, der, mer, dypere...." ← Eneste tankene mine sirkulerer om når vi har sex, er min og min partners nytelse.
Gjest glamourgirl Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Takk Niomi! Hvis han hadde begynt å snakke om trivielle ting, hadde jeg blitt helt satt ut... Under sex skal/ønsker jeg hans fulle seksuelle oppmerksomhet.
Gjest Madam Felle Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 Hvorfor så forskrekket? Det er da den naturligste ting å snakke under akten! Er det virkelig ingen som gjør det? Med hilsen fra Jon Are ← Fortell hva du snakker om selv da, i stedet for å bli overrasket over at andre ikke snakker. Vi har helt andre ting å gjøre enn å snakke under sexen, for snakke kan vi fint klare å gjøre de andre timene i døgnet
Hu i Svingen Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 Vi diskuterer selvsagt bryllupsmenyen. Hva kan være mer romantisk?
Gjest gjesta Skrevet 8. januar 2007 #10 Skrevet 8. januar 2007 Hvorfor så forskrekket? Det er da den naturligste ting å snakke under akten! Er det virkelig ingen som gjør det? Med hilsen fra Jon Are ← Hva pleier du å snakke du om da Jon Are? :klø:
Antoinette Skrevet 8. januar 2007 #11 Skrevet 8. januar 2007 Vi diskuterer gjerne politikk, samfunnsspørsmål og hva vi skal ha til middag dagen etter
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2007 #12 Skrevet 8. januar 2007 Jo da, er noen som er like “sær” som deg (på det området, ellers aner jeg knapt hvem eller hva du er) Iblant snakker vi ikke i det hele tatt, iblant blir det bare tull, iblant “griseprat”, iblant i mer eller mindre klissete kjærlighetserklæringer, og i perioder snakk (og fliring) om vi bare skal gi blaffen og ikke hoppe av i svingen denne gangen og se om det kommer et ekstra familiemedlem i hus om ca 9 måneder
Aquila Skrevet 8. januar 2007 #13 Skrevet 8. januar 2007 HAHA! *** Hos oss er det jeg som liker snakking - og da helst åpent om fantasier... Sambo er enten helt med - eller helt ute. Han liker i utgangspunktet ikke at vi snakker når vi har sex, mens jeg tenner helt sinnsykt på det. Likevel, av og til, når jeg lager historier, forteller hva jeg vil eller spør ham spørsmål om damer eller drømmer... og han er i rette humøret.... blir han kjempegira, og jeg ser hvordan han jobber for ikke å komme med en gang når det vi forteller om tar litt av.... - og nytelsen blir kjempestor for oss begge Men som sagt, han liker det bare av og til. Sier bare "hysj" til meg dersom jeg starter å snakke en dag han ikke ønsker snakking...
Gjest gjesta Skrevet 8. januar 2007 #14 Skrevet 8. januar 2007 Vi deklamerer som oftest dikt. I og med at jeg ikke holder særlig lenge blir det for det meste haikudikt, men i småfylla kan jeg holde det meste av Terje Vigen.
Miami Skrevet 8. januar 2007 #15 Skrevet 8. januar 2007 Vi deklamerer som oftest dikt. I og med at jeg ikke holder særlig lenge blir det for det meste haikudikt, men i småfylla kan jeg holde det meste av Terje Vigen. ←
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. januar 2007 #16 Skrevet 8. januar 2007 Sier som de fleste jeg, snakke? Hvem i huleste klarer å snakke under sex? Greit nok at jeg er i stand til å gjøre to ting på en gang, men han hadde jo ikke fått med seg et ord siden han er mann, og å snakke med meg selv synes jeg er rimelig usosialt...
Colargol Skrevet 8. januar 2007 #18 Skrevet 8. januar 2007 (endret) Eneste tankene mine sirkulerer om når vi har sex, er min og min partners nytelse. ← Champagnepikken Vi deklamerer som oftest dikt. I og med at jeg ikke holder særlig lenge blir det for det meste haikudikt, men i småfylla kan jeg holde det meste av Terje Vigen. ikke snakke med mat i munnen ← I've got nothing to add! Endret 8. januar 2007 av Collargol
Gjest Eir Skrevet 8. januar 2007 #19 Skrevet 8. januar 2007 Vi har helt andre ting å gjøre enn å snakke under sexen, for snakke kan vi fint klare å gjøre de andre timene i døgnet ← Nettopp, vi skravler sammen stort sett hele tida ellers, så det er deilig at det er stille en liten stund, mens vi konsetrerer oss om å nyte hverandre.
Gjest grønnsåpe Skrevet 8. januar 2007 #20 Skrevet 8. januar 2007 Vi deklamerer som oftest dikt. I og med at jeg ikke holder særlig lenge blir det for det meste haikudikt, men i småfylla kan jeg holde det meste av Terje Vigen. ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå