Gå til innhold

Kjolekjøp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjøpte dere kjolen til bryllupet?

Jeg skal gifte meg i 2008, har allerede tittet på kjole..

Vel jeg har gjort mer enn å titte, jeg prøvde tilfeldigvis en kjole som var helt perfekt for meg.

Jeg hadde egentlig ingen planer om å kjøpe kjole nå, hadde tenkt å vente til høsten, men prøvde en for moro skyld.. Og den var såååå fin, jeg skal prøve den igjen i morgen. Og vurderer å bestille. Men det er skummelt å bestille nå, det er jo ca 18 mnd til bryllupet.

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg ville ventet, for du kan forandre mening mange ganger før bryllupet. Jeg kjøpte min 3 uker før, for den jeg egentlig skulle hatt passet ikke. Men jeg begynte å se på kjoler 1 1/2 år før, og forandret mening mange ganger underveis.

Gjest Scaphoid
Skrevet

Ta en runde og prøv litt nå, dersom det fortsatt en drømmekjolen så burde du slå til.

Jeg kommer også til å kjøpe kjolen 2 år før jeg står brud, dette fordi jeg vil ha med meg en fra Australia (mye bedre utvalg der).

Kan jo selge den om du ombestemmer deg!

Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min 14 mnd før bryllupet....det er nå 2 mnd igjen og jeg har ikke angret 1 dag. Jeg hadde tittet MYE på kjoler før jeg var ute og prøvde og visste hva slags stil jeg ønsket. Jeg bestemte meg for å slutte å titte på kjoler da jeg kjøpte så jeg ikke skulle finne noen jeg likte bedre...ha ha ha....jeg har sett masse etterpå (fordi andre har linket til sine kjoler) og kun funnet 1 eller 2 jeg kunne tenkt meg....dvs hadde jeg ikke kjøpt hadde jeg vurdert dem sammen m den jeg endte med.....

Så det spørs hvor bestemt du er på hva du vil ha!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kjøpte 13 måneder før bryllupet, fortsatt strålende fornøyd 8 måneder etter :)

Du kan nok vente litt til hvis du er usikker, men kan være litt dumt å vente til høsten. De lager jo nye modeller hvert år, er ikke sikkert drømmekjolen er en del av kolleksjonen neste år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...