Gå til innhold

Nyresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dem som har hatt nyresten.

Hvordan kjenntest smertene når dere hadde nyresten og hvordan fikk dere diagnosen?

Jeg har hatt kraftige smerter sidne lørdag når, som kommer og går. Smertene er i den venstre nyren, stråler ned mot underlivet, i lysken og på venstre siden av magen. Att på til er jeg kvalm og har sure oppstøt(det kan kommer av en sykdom jeg har, men går på tabletter som skal kontrollere dette).

Leverte inn prøve på labrotoriumet på legekontoret, men den var helt fin. Og der var ikke noe ledig, men legen skulle ringe meg og vurdere om jeg trengte hjelp. Har så vondt at det er vanskelig å gjøre noe som helst så i følge min vurdering trenger jeg hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra på legevakten dersom det er så vondt!

Skrevet

Har hatt nyrestein,og hadde vondt nede i ryggen.Du må inn på urografi for å få påvist/avkreftet om det er nyrestein du har...Lykke til!

Skrevet

Problemet er at her jeg bor har vi ikke noe legevakt, her må en ha time for å komme inn, ellers er bare sjukehuset andre alternativet. Så får høre hva legen sier, vist ikke jeg får gjøre noe med det må jeg heller vente og ta kontakt med vakthavende lege i kveld og få smertestillende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...