Nanella Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Jeg bare lurer på om dette er reseptfritt og om ca hvor mye det koster og når man må ta det etter usikker sex.
Blueberry Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Kanskje ikke så mange av oss på dette forumet som har tatt det akkurat, men så vidt jeg vet er det reseptfritt, koster sikkert 60-70 kr og man må ta det innen 72 t eller noe sånt etter usikker sex.
Gjest Advena Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 (endret) Trodde det kosta i overkant av 100 kr, jeg? Er uansett, som Blueberry sier, reseptfritt og må tas innen 72 timer (tror jeg) etter usikker sex. Desto fortere du tar den, desto sikrere er effekten. Endret 8. januar 2007 av Mystisk
Blueberry Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Trodde det kosta i overkant av 100 kr, jeg? ← Jeg er absolutt ikke sikker på prisen. Men det ligger sikkert rundt 100 kr et sted ja...
Gjest gjesta Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 I overkant av 100 kroner ja, og som sagt innen 72 timer.
Murf Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Ja, det er reseptfritt (står ofte i hylla for intimsaker), heter Norlevo eller Postinor. Koster over hundrelappen. Må tas innen 72 timer etter samleie, men jo før jo heller, for risikoen øker jo lengre tid det er siden du har tatt den. Din neste syklus kan være litt rotet til, mensen kommer for noen før den skal eller lenge etter den skulle vært der, og selve blødningen kan vare både kortere og lenger enn vanlig. se felleskatalogen.no, søk på Norlevo eller Postinor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå