Diamantfrik Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Jeg satt hjemme og bladde igjennom den nye Ellos katalogen hjemme i helgen og så at Ellos selger Laser for hårfjerning. Har noen noe erfaring med denne? Eller blir jeg bare lurt... Har veldig lyst til å prøve den... Sånn at jeg kan være fri for hår til våren
Annevenn Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Dette er jeg nysjerrig på også. Hvor mye koster den, og har noen erfaringer med den?
Gjest Fruktfat Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 uff, det hadde jeg ALDRI kjøpt! laser til hjemmebruk?? er dere ikke redd for brannsår osv?
Nemesis Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Enig med fruktfat.. Det hørtes veldig skummelt ut
Gjest Hege Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Jeg hadde også vært skeptisk til laserutstyr for hjemmebruk. Slike ting bør brukes av fagfolk, mener jeg. Laser virker forresten best på mørke hår siden lyset trenger fargepigment for å ledes ned til hårrøttene. Noe å tenke på om man vurderer å skaffe seg hjemmeutstyr.
Quirky Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 I likhet med andre her ville jeg aldri våget å bruke noe sånt selv. "Laser" og "hjemmebruk" (og "Ellos") er etter min mening ord som ikke hører sammen overhodet, og jeg vedder på at en ekspert vil si det samme.
Annevenn Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 Jeg er enig at det ikke høres bra ut, og fortsetter med voks og krem en stund til....
Diamantfrik Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Hm.. litt skeptisk. På en annen måte... man blir vel ikke brent av noe sånt, det er vel bare noen signaler som sendes ned i hårroten? Har noen noe erfaringer med hårfjerning med laser? Hjemme eller på klinikk? Endret 9. januar 2007 av Diamantfrik
Gjest allium Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 Hm.. litt skeptisk. På en annen måte... man blir vel ikke brent av noe sånt, det er vel bare noen signaler som sendes ned i hårroten? Har noen noe erfaringer med hårfjerning med laser? Hjemme eller på klinikk? ← Jo, man kan bli brent. Jeg har tatt bikinilinjen, og har en føflekk der, behandleren gikk nøye rundt den, for hvis hun hadde truffet den med laseren, ville hun ha brent meg. Ellers er erfaringen min veldig positiv. Etter fire behandlinger er jeg nå så godt som hårfri. Må nappe to-tre hår på den omtalte føflekken bare.
Gjest Fruktfat Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 jeg har tatt bikinilinja på klinikk, og det lukta rimelig svidd av hårene. mulig du blander det med elektrolyse.
Diamantfrik Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. januar 2007 Huff, da blander jeg nok med elektrolyse. Jeg trodde nemlig at man ikke kunne bli brent!! Fint at jeg ikke brukte 2000,- på et apparat som hadde blitt stående hjemme i skapet da. Får heller bestille time og gå gjort det hos en proff. Har noen noe gode forslag til hvor det er bra? I Oslo? Takk for hjelpen jenter!!
Gjest Fruktfat Skrevet 9. januar 2007 #13 Skrevet 9. januar 2007 jeg har vært på oslo kosmetiske laserklinikk (?, noe sånt. ligger på majorstua, like ved colosseumklinikken). betaler 1500,- pr gang de 3 første gangene, halv pris etter det. de fleste trenger ca 5 ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå