Inken Skrevet 8. januar 2007 #1 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg vurderer å flytte til kjæresten min på en annen kant av landet men er litt usikker på om jeg klarer å skaffe meg jobb prompte. Vil jeg har krav på arbeidsledighetstrygd når jeg slutter i min nåværende jobb frivillig? Hva om jeg tar ut et års permisjon fra jobben min, vil jeg har krav på noen ledighetstrygd da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 8. januar 2007 #2 Del Skrevet 8. januar 2007 Tror du får noen ukers karantene før du får ledighetstrygd ettersom du sluttet frivillig! Dette kan du undersøke ved å gå inn på nav.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ises Skrevet 8. januar 2007 #3 Del Skrevet 8. januar 2007 Tar du ut permisjon får du ingenting fra NAV, slutter du i jobben frivillig får du en karantene, men etter den vil du få utbetaling på lik linje med andre ledige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 8. januar 2007 #4 Del Skrevet 8. januar 2007 Tror du får noen ukers karantene før du får ledighetstrygd ettersom du sluttet ← Og denne karantenen er på de vanlige 5 dagene + 8 uker. Står du uten inntekt i denne perioden har du i utgangspunktet krav på sosialstønad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå